2011年1月4日星期二

永安百貨酬賓日

        每年年尾,各大百貨公司都會有做大減價,「JUSCO」會員日例牌會洗幾百蚊,趁平入定啲成日用醬油、調味料、味噌、咖喱磚之類嘢。到咗「永安百貨」酬賓日時,又再洗多幾百蚊,因為大部份我要買嘅都會做九折甚至八折,所以例必會買濾水芯及洗面膏,折完之後真係平過出面好多 o架!


        今年有意外收獲,就係喺餐具部執到平嘢,皆因呢個 counter 全部做七折。


 



其實酬賓日已經係上月月中嘅事,點解等到咁遲先 post嚟,
之唔係為咗呢份送俾 Louisa 嘅入伙禮物囉!如果一早
post 嚟,咁佢咪無 surprise 囉!


 



我睇中佢每隻碗同碟都印有新鮮香草圖案,而且個梅花形狀又好特別。
其實每隻碗都配有匙羹 o架,不過每隻都用發泡膠紙包得好好,
費事全部折開啦,拆一隻出嚟影相就算喇!


 



呢幾隻玻璃碗都好抵呀,玻璃好通透,意大利貨嚟 o架,折咗之後
都係 $10.5 一隻咋,JUSCO $10 店」都搵唔到呢
貨色啦!我之前一早已經俾咗兩隻 Louisa。


 



呢隻玻璃碟仲抵,日本貨兼入得焗爐,原價好似係 $5X,折咗之後
$44,我去買果日咁啱又再有額外九折,咁就變$40 咋!
細細隻,要嚟做批模最啱。


3 則留言:

  1. 屋企有位放真係正呀
    [版主回覆01/05/2011 17:30:00]        我買果兩樣都係細細件 o架咋!

    回覆刪除
  2. 掃平貨就最醒神喇你....
    [版主回覆01/05/2011 17:31:00]        梗係啦,我呢 啲窮家 仔專執平貨嘛!

    回覆刪除
  3. 永安好多餐具都好正...吉之島反而冇咩好買...
    [版主回覆01/08/2011 22:52:00]        係呀,「永安」 啲 houseware 正 啲 o架,「先施」就唔係好掂喇 !         JUSCO 我多數買食材咋!

    回覆刪除