2011年5月8日星期日

芒果炒素雞

        老竇呢幾日又返大陸玩,咁偷懶嘅我就自然唔想攪咁多嘢,求求其其就一餐算數,所以將之前整嘅剩餘物資炒埋一鍋熟就算。


        打開雪櫃,有整香芒布甸卷用剩嘅芒果,煮紅咖喱雞用剩嘅菠蘿,上次整素菜米紙卷時,買咗包素雞,一包兩條,仲有一條用剩,今晚就用呢三種材料嚟炒碟餸啦!



材料:
素雞
菠蘿
芒果
紅辣椒


調味料:
雞粉

白醋
玫瑰露


- 素雞沖洗後切條;菠蘿切粗粒備用;芒果去皮去核後切條;紅椒洗淨、切粒。


- 燒熱油,爆香紅椒,之後將素雞落鑊,炒至金黃色,灒酒。


- 加入菠蘿、芒果同調味料,兜勻後即可上碟。



以前媽咪最鍾意喺食齋嘅日子整呢個餸,不個佢就無落菠蘿同紅椒。


 



味道啱好,唔會太酸,亦唔會太甜,再加上少少辣,好醒胃!



Notes


- 芒果落鑊後兜炒一陣就可以上碟,否則會過腍。

- 若果汁料過多時,可用粟粉水埋薄芡。


- 菠蘿可用新鮮或罐頭產品。


        你哋亦都可以喺 Facebook Fans Page 度搵我 o架,我間小店叫做 La Cucina di Kestrel 呀,快啲 click 入去做我個 fans


1 則留言:

  1. 又芒果又菠蘿..你真係唔驚濕毒喎..
    [版主回覆05/09/2011 02:27:00]        明知濕熱 o架喇,不過又唔係成日食,間唔中一次半次 啫!

    回覆刪除