2011年5月5日星期四

菊花蘋果瘦肉湯

        好耐都無同大家分享過湯水篇喇,早輪喺報紙度見到有個食譜,係用菊花嚟煲湯,我自己就從來都未試過喇,咁噚日又係初一,換啲舊嘅供奉蘋果,咁就可以用嚟煲呢個湯喇!



材料:
雪耳
瘦肉
蘋果
無花果
蜜棗
菊花


- 雪耳用水浸發,剪去底部,洗乾淨後汆水;無花果用水浸軟後洗淨,開邊。


- 瘦肉洗淨,汆水後沖水,去掉多餘血水;蘋果去皮去芯、切件;蜜棗洗乾淨。


- 將以上材料凍水落煲,煲好後將已經洗乾淨嘅菊花放入,煲多 10 分鐘。


- 下鹽調味即可享用。



其實味道都差唔多,不過就聞到好清香嘅菊花味!


Notes
- 將雪耳汆水可去除酸味及 "" 味。


- 唔介意的話,蘋果可連皮一齊煲。



        你哋亦都可以喺
Facebook Fans Page 度搵我 o架,我間小店叫做 La Cucina di Kestrel 呀,快啲 click 入去做我個 fans


2 則留言:

  1. 大少一聽我講你呢個湯就猛話正....叫我不如聽日煲喇!
    橫掂我有咁多正白杭菊....
    大哥~~你呢期咁多正嘢, 都唔知点边樣先好喇....
    [版主回覆05/07/2011 14:42:00]        嘩,乜大少咁捧場呀,呢個湯都幾好飲,可惜我唔受得,餐飯都未食完就已經肚痛,之後真係痾到九彩,老竇話菊花都係涼喎!         我呢期有得 啲咩咁正呀,真係咁吸引?咁咪慢慢逐次整囉!

    回覆刪除
  2. 睇見D料就知幾清甜啦...;我費事煲..你醒碗黎吞啦..
    [版主回覆05/07/2011 14:43:00]        係呀,我老 竇飲完都話好清甜,我成煲豪哂俾妳都無問題呀,因為我唔受得,痾到九彩!

    回覆刪除