2011年6月9日星期四

蘋果雪耳花旗參煲瘦肉湯

        世事往往就係咁巧合!


        初一嗰日啲新鮮生果,諗住將啲換落嘅蘋果用嚟煲湯,點知幾日後就收到 she.com e-mail,嚟緊新一期she tastes feature 係「清新夏日水果食譜」,咁就真係啱遇著剛剛,唔駛咁傷腦筋啦!



材料:
蘋果
雪耳
瘦肉
蜜棗
花旗參
冬菇蒂


- 蘋果去皮、去芯,之後切件;雪耳剪去底部硬蒂,洗淨後汆水,過冷河備用。


- 瘦肉洗淨,汆水後沖凍水;蜜棗洗淨;冬菇蒂用清水浸軟後切細。


- 除花旗參外,所有材料凍水落煲,煲滾後轉細火繼續煲。


- 花旗參略沖洗,湯煲好前 10 分鐘落煲,滾至出味即可熄火。


- 飲用前下鹽調味。 



夏天天氣悶熱,飲呢個比較清潤湯水就最啱不過



Notes

- 除瘦肉外,亦可用豬腱代替。

- 花旗參毋須煲得太耐,否則會失去其獨特香味。


- 浸發冬菇時,不妨將剪出冬菇蒂留起煲湯,令到湯水更加清香。冬菇蒂係調
  製素上湯嘅必要材料。


 


        你哋亦都可以喺 Facebook Fans Page 度搵我 o架,我間小店叫做 La Cucina di Kestrel 呀,快啲 click 入去做我個 fans


2 則留言:

  1. 潤一潤又可以狂叫高8度啦
    [版主回覆06/12/2011 19:37:00]        點只高 8 度呀,鬧人事高 15 度都完全無問題呀!

    回覆刪除
  2. 清一清又唔錯噃......
    [版主回覆06/15/2011 17:35:00]        係呀,咁妳識做啦!

    回覆刪除