2011年6月29日星期三

焦糖紅茶南瓜布甸 Caramel & Tea Pumpkin Pudding

        南瓜精又出動喇!食完咁好味菠蘿吞拿魚 pizza,歎番個焦糖南瓜布甸,今餐夠哂滿足喇!



焦糖漿


材料:
糖              50 克
凍水          25 毫升
熱水          15
毫升


- 將糖同凍水放入煲內加熱,煮至淺啡色後離火。


- 立即加入熱水,拌勻即成焦糖漿。


- 將焦糖漿倒入已搽油嘅布甸杯內,攤凍後放入雪櫃雪至硬身。



紅茶南瓜布甸


材料:
南瓜          250
水              270 毫升
淡忌廉      65 毫升
紅茶包      1 個
雞蛋          2 隻
糖              65 克


- 雞蛋拂打成蛋液;南瓜去皮、去瓤,切片後放碟上,隔水蒸熟至腍身。


- 與此同時,將水同茶包放入煲內,煮成濃茶。


- 加入淡忌廉,煮滾後將茶包拎出,備用。


- 南瓜趁熱壓成蓉,加入糖後,用電動打蛋器攪拌均勻。


- 將蛋液倒入南瓜蓉內,用低速拌勻後,再拌入紅茶忌廉。


- 喺雪櫃拎出布甸杯,將混合物過篩入杯內,然後放上烤盤上。


- 烤盤內倒入熱水,之後放入已預熱至 170 °C 嘅焗爐內焗約 1鐘。


- 烤好後出爐攤凍,再放入雪櫃內雪凍。


- 拎出布甸,用小刀圍繞布甸劃一圈,然後倒扣喺碟上,即可享用。


以上材料份量可做布甸 4 杯


食譜出自《番薯‧栗子‧南瓜之午茶小點心》。





布甸啱啱焗好出爐。


 



脫模脫得好樣衰呀!! 不過味道就超乎想像咁好,南瓜蓉又香又濃又
幼滑,至於個焦糖漿,老竇食完之後都不斷讚夠哂香濃。呢個甜品
簡直要 encore、encore、再 encore 至得喇!
 


Notes
- 用插針換入布甸內,抽出後並無任何布甸混合物黏附,即代表已經熟透。


- 原食譜係用 50 毫升水加 220 毫升奶,煮紅茶液時先落水,煮成濃茶液後再落奶。



        你哋亦都可以喺
Facebook Fans Page 度搵我 o架,我間小店叫做 La Cucina di Kestrel 呀,快啲 click 入去做我個 fans


4 則留言:

  1. 使乜事散散地架
    [版主回覆06/30/2011 01:46:00]        我懷疑水多過頭呀!因為食譜原本教用微波爐 "叮" 熟南瓜,但我就隔水蒸,所以已經比較濕,跟住倒 cream 時又收唔住掣,倒多 咗 十幾克,所以水份應該多 咗,唔知關唔關事呢?

    回覆刪除
  2. 個樣唔係好掂咁噃!
    [版主回覆07/02/2011 00:30:00]        咁咪證明我脫模脫得超樣衰囉!但係當妳食過之後就唔會介意佢個衰樣 o架喇!可能我真係好鍾意食南瓜啦,但個焦糖漿真係好香濃!

    回覆刪除
  3. 睇樣唔覺得滑囉!
    [版主回覆07/02/2011 00:28:00]        係我脫模脫得衰 啫, 食落口好有食南瓜蓉 feel 咁滑 o架!

    回覆刪除
  4. (Empty)
    [版主回覆07/11/2011 02:01:00]        Thanks!

    回覆刪除