2011年6月11日星期六

雜莓鬆餅 Mixed Berries Muffin

        冰格原來儲咗幾盒唔同款式嘅莓類水果,係時候要將佢哋清一清先得喇!有咁多唔同種類莓,最好就係用嚟整仙姐個雜莓鬆餅啦!



材料:
牛油             100 克
糖                  70克
蜜糖              60 克
雞蛋              2 隻
乳酪              80 克
低筋麵粉      220 克
泡打粉          3 克
梳打粉          2 克
鹽                  1 克
雜莓              適量

- 雜莓洗乾淨,用抹手紙索乾水份,放上冰格雪硬。

- 所有粉類加鹽混合好,過篩 3 次;牛油室溫放軟。


- 牛油加糖,用電動打蛋器打至發白,之後加入乳酪、蜜糖同雞蛋以低速拌勻。


- 篩入粉類,快手拌勻成麵糊。


- 將已雪硬嘅雜莓直接加入麵糊內,用膠刮輕手拌勻即可。


- 將麵糊倒入紙模內,放入已預熱至 180 °C 嘅焗爐內焗約 20 分鐘至表面金黃即可。


以上材料份量可做鬆餅 12 個。


食譜出自獨角仙@藍色大門Mixed Berries Muffin



我用咗藍莓、紅莓、黑莓同草莓嚟整呢個 muffin,
淨係顏色同賣相都已經夠哂吸引啦!



味道酸酸,又唔會太甜,加咗乳酪整 muffin 非常軟熟,
不過我都係比較鍾意較乾身,質地較碎嘅口感。


Notes
- 雪硬嘅莓類可以防止於麵糊內下沉,入爐焗時亦無咁易因高溫而爆破。


- 較大嘅莓類如士多啤梨,可事先切細。


- 原食譜係用低筋麵粉 130 克及高筋麵粉 90 克。


 


        你哋亦都可以喺 Facebook Fans Page 度搵我 o架,我間小店叫做 La Cucina di Kestrel 呀,快啲 click 入去做我個 fans


8 則留言:

  1. 我都有兩盒雜莓呀!
    [版主回覆06/15/2011 01:10:00]        咁就用 咗佢 嚟整 muffin 啦!

    回覆刪除
  2. 點解見你哋整親藍苺蛋糕d色都好靚, 但我整襯都會變泥咁色嘅~~
    [版主回覆06/15/2011 01:12:00]        應該係因為妳攪得太大力,整爛 咗 啲莓,咁 啲莓汁混合埋麵糊咪變成泥咁色囉!要好輕手拌 o架!

    回覆刪除
  3. 我鐘意瑪莎既凍莓...開出黎都仲好新鮮完整..唔會雪到石咁...
    [版主回覆06/15/2011 01:13:00]        嗯,無留意到 M & S 有得賣喎!乜原來食品部有凍櫃 o架?我好少去。

    回覆刪除
  4. 我用新鮮嘅 berry 都好正哦!
    [版主回覆06/15/2011 01:15:00]        查實全部莓都係新鮮買返 嚟 o架,不過我習慣將佢放上冰格 啫!

    回覆刪除
  5. 嘩!  100克牛油, 減D得唔得?
    [版主回覆06/15/2011 01:17:00]        唔知得唔得喎,因為主要靠打發好 嘅牛油令蛋糕膨脹,扣 咗唔知會 唔會有影響,我今次係用一半牛油,一半固體菜油整。

    回覆刪除
  6. 謝謝大師提點
    [版主回覆06/15/2011 17:31:00]        嘩,Ling Ling,妳唔係呀嘩,咁大頂高帽,我受唔起 o架!

    回覆刪除
  7. 新鮮放咗上冰格就巳經唔再叫新鮮架喇大哥~~
    [版主回覆06/18/2011 23:47:00]         咁仙姐個譜係教放上冰格雪硬先整 o架嘛!

    回覆刪除
  8. 好正呀!!
    [版主回覆06/18/2011 23:46:00]        係呀,妳又試整啦!

    回覆刪除