2011年7月24日星期日

雙重粟米鬆餅 Double Corn Muffin

        最近搵到個 muffin 食譜幾得意,係用罐頭忌廉粟米蓉整,不過就唔知味道係甜定鹹。見做法簡單,又好奇心驅使下,今日就試整喇!



材料:
低筋麵粉              200 克
粟米粉                  100 克
泡打粉                  1 茶匙
梳打粉                  1/4 茶匙
鹽                          1/4 茶匙
黑椒粉                   少許
糖                           2 湯匙
橄欖油                   50 毫升
粟米蓉                   300 克
雞蛋                       2 隻
馬蘇里拉芝士       適量


- 所有粉類過篩 3 次後,將黑椒粉、鹽同糖加入均勻混合,備用


- 雞蛋拂打成蛋液,將油同粟米加入拌勻。


- 將粟米蛋液倒入粉類材料中,用膠刮快手拌勻。


- 將麵糊倒入紙模內,灑上適量芝士碎。


- 放入已預熱至 180 °C 嘅焗爐內焗約 20 - 25 分鐘至熟。


以上材料份量可做中 size 鬆餅 12 個。


食譜係出自劉明燕嘅《 Homemade 特級甜品 1 》。




都唔識得形容呢個 muffin 係鹹定甜,甜中帶鹹,鹹中又帶甜!


 



成日都覺得用液體油整muffin 始終唔及用牛油霜整 muffin 咁鬆身,
唔知定係今次我又偷懶無用電動打蛋器攪拌麵糊而出事呢!?


 


Notes
- 原食譜係用自發粉及粟米油 60 毫升。


- 攪拌麵糊時一定要輕手及快手,以免因攪拌過度而產生筋性,影響成品唔夠鬆軟。



        你哋亦都可以喺
Facebook Fans Page 度搵我 o架,我間小店叫做 La Cucina di Kestrel 呀,快啲 click 入去做我個 fans


3 則留言:

  1. 罐頭粟米係又甜又鹹架啦..所以你冇錯喎...不過真係超實...掟爆頭呀
    [版主回覆07/25/2011 15:17:00]         係囉,查實係咪用液體油整會比較實呢?不過我每次用手攪麵糊都會係咁,激死!

    回覆刪除
  2. 咁即係咸定咁唧?好唔好味先?
    [版主回覆07/25/2011 15:23:00]        妳睇 吓樓下粒豆講咩就知喇!         味道 OK 啦,不過無想像中咁香濃粟米蓉味。

    回覆刪除
  3. 嚟個我又啱喎! 但唔知幾時先得閒整~~
    [版主回覆07/25/2011 15:24:00]        呢個好快手 o架咋,三扒兩撥已經攪掂,肯定快過妳整小手工呀!

    回覆刪除