2011年7月31日星期日

豆腐忌廉芝士 Tofu Cream Cheese

        喺圖書館度借咗一本叫做《不使用砂糖的自然派 sweet 甜點》食譜,作者 Patricio Garcia de Paredes 細個嘅時,媽咪患咗癌病,醫生囑咐要小心飲食,唔好食太多加工食品,自此之後,作者就開始鑽研食材,盡量唔用雞蛋、精製糖同奶類製品,而呢本食譜正正就係教大家點樣去用一啲天然食材去取代以上三種材料。

        食譜當中有一個叫做豆腐忌廉芝士,係用豆腐嚟仿製 cream cheese,作者話喺美國一啲專賣 bagel 嘅餐廳都會有齊 "真、假" 兩種 cream cheese 俾客人選擇,而豆腐 cream cheese 亦都頗受歡迎,因為比起真正 cream cheese 健康得多。至於一向唔鍾意食奶類製品嘅我,當然對此好有興趣啦!


        呢個豆腐 cream cheese 做法非常簡單,主要材料就只係得豆腐同檸檬汁,之後就可以基於呢個基本豆腐 cream cheese 再加入不同材料,做出不同口味。



呢個就係最基本豆腐 cream cheese ,只係落咗檸檬汁



        依家我就將個原食譜打出嚟同大家分享啦!

材料:
實豆腐          
600 克
檸檬汁          100 毫升
梅子醋          20 毫升
白芝麻醬      15 毫升

- 豆腐略沖洗後,隔水蒸約 10 分鐘,攤凍後切細件。

- 將豆腐放入食物處理器內攪打至幼滑,其間須用膠刮輔助攪拌。

- 之後將其餘材料加入混合攪拌即成。

食譜出自 Patricio Garcia de Paredes 《不使用砂糖的自然派 sweet 甜點》




6 則留言:

  1. 又好唔好食架
    [版主回覆07/31/2011 23:46:00]        無話好唔好食 嘅 ,鍾意食豆腐 嘅就一定唔會抗拒。         我覺得真係有少少似芝士 嗰種酸 "縮" 味道!

    回覆刪除
  2. 可以愛黎點用?
    [版主回覆08/02/2011 00:25:00]        妳睇 吓下一篇講整 bagel 就知我點用 o架喇!

    回覆刪除
  3. 同埋係咪要好快就食晒?..
    [版主回覆08/02/2011 00:26:00]        食譜就話要 3 日內食哂,但係我已經掟 咗入冰 格喇!

    回覆刪除
  4. 你用佐嚟整乜呀? 
    [版主回覆08/02/2011 00:24:00]        妳睇 吓下一篇講整 bagel 就知 o架喇!

    回覆刪除
  5. 酸 "縮" 味道?
     
    [版主回覆08/03/2011 20:49:00]        講笑 啫 ,不過我呢 啲接受唔到奶製品味道 嘅人,聞到都真係唔開胃,妳 哋食得 嘅當然唔覺啦!情況同榴槤完全一樣,食到 嘅就覺得佢香,食唔到 嘅就覺得臭到暈!

    回覆刪除
  6. Pandora 香傭講法文2011年8月3日 上午5:36

    mix & match ar^^
    [版主回覆08/03/2011 20:51:00]        都唔算 嘅,好多對奶製品敏感 嘅人都係食黃豆製品代替,一樣含豐富蛋白質。

    回覆刪除