2011年9月29日星期四

原味英式烤餅 Basic Scone

        早前睇番有個教整 scone 食譜,原來焗 scone 係有兩種方法,一種係好似我之前整咁樣,麵糰同麵糰之間留有空位,整出嘅成品會比較乾身;而另一種方法係將所有麵糰黐埋一齊咁排放,等佢哋可以互相依靠住而 "攀爬" 升高,成品則會比較濕。


        噚日呢個 scone 就係用咗後者嘅方法,焗出scone 果然比起我以前整嘅濕潤同軟身,有少少似食麵包 feel



材料:
自發粉      185 克
糖              1/2 湯匙
鹽               少許
牛油          15 克
豆漿           約 120
毫升


- 自發粉、糖同鹽混合好,加入牛油,用指尖將牛油捽入麵粉內成麵包糠狀。


- 將豆漿倒入混合物內,用刀切拌,直至成為一濕潤而軟身嘅麵糰。


- 將麵糰放上已灑乾粉枱面,然後輕手及快手搓成不黏手麵糰。


- 用手將麵糰壓扁至約 2 厘米厚,之後用圓模 "吸" 出麵糰。


- 剩低嘅麵糰重覆以上步驟再做,直至所有麵糰 "吸" 完為止。


- 麵糰一個貼一個排放已鋪牛油紙嘅烤盤上,然後喺麵糰表面掃上豆漿。


- 放入已預熱至 220 °C 嘅焗爐內焗約 15 分鐘至熟,出爐之後放上架上攤凍。


以上材料份量可做直徑 5 厘米烤餅 8 個。


食譜出自 Women's Weekly, Breads & Muffins



 



scone 最好嘅地方就係夠快手,而且又唔駛落蛋去整,
所以噚日初一都可以食,我仲落咗橙皮茸
落去整,增加橙香味。


 



scone 搽上自己鍾意嘅果 jam,再加一杯 Earl Grey,
就係最傳統嘅英式下午茶喇!


Notes
- 原食譜係用牛奶 90 毫升及水 60 毫升。


- 牛油無需預先室溫放軟,反而最好就係用凍牛油整。


- 剛剛混合好嘅麵糰係非常之濕同黐手,所以要加入適量麵粉搓成不黏手麵糰。


- 有興趣嘅朋友可參考 T&P lemonade scone 製作短片,其製作手法跟呢個食譜大
  致相同。



        你哋亦都可以喺
Facebook Fans Page 度搵我 o架,我間小店叫做 La Cucina di Kestrel 呀,快啲 click 入去做我個 fans


3 則留言:

  1. 我係A-1買個D SCONE好似好鬆好碎咁,你整出黎係咪都似個D既效果?
    [版主回覆09/30/2011 00:25:00]        正如我 喺文中提到, 我呢次呢個 scone 係比較濕同軟,因為係關乎到排上烤盤 嘅方式,如果麵糰同麵糰之間留有空間的話,應該都會比較乾爽,妳亦都可以參考一下我之前整 嘅 小紅莓英式烤餅 及 香蔥甜椒英式烤餅 。

    回覆刪除
  2. 不過我唔知係咪將Scone & Muffin 溝亂左..?..
    [版主回覆09/30/2011 00:26:00]        A1 賣 嘅 scone 我都食過,反而好似唔係好覺有 muffin。

    回覆刪除
  3. 整呢個既關鍵係唔使搓麵, 輕手拌至冇乾粉,堆成形, 切開就得了..我上次整既放2,3日都仲係好鬆軟.
    [版主回覆10/02/2011 00:22:00]        我呢個就唔知仲鬆唔鬆喇,因為我習慣食剩 嘅會即刻掟上冰格。

    回覆刪除