2012年4月18日星期三

翠玉瓜薯仔蝦沙律

    天氣開始暖番啲,可以整沙律食喇!今次用上翠玉瓜、蘋果、牛油果、薯仔同蝦嚟整沙律,對我嚟講係新嘗試、新配搭。






    呢份就係我前日 lunch,有蔬有果又有肉,夠哂健康吧!






第一次用翠玉瓜做沙律,又爽又甜,好好食,加
balsamice vinegar dressing 做沙律汁,比起用
mayonnaise 更加清爽健康。
   




一碗沙律,一個裸麥餐包,加一杯咖啡,叉足電就出去教琴喇!





Salad dressing 做法,可參考意大利陳醋沙律汁

7 則留言:

  1. 翠玉瓜可以生吃嗎 ?
    [版主回覆04/20/2012 15:44:20]因為我唔知道可唔可以生食嘛,汆一汆水就攪掂,都係分零兩分鐘度咋,要保持爽脆口感。
    [Helen回覆04/18/2012 21:01:33]我以為你將翠玉瓜好似青瓜咁生吃, 所以才問吓你, 原來係灼熟左先做沙律.
    [版主回覆04/18/2012 16:57:38]嘩,妳好快手喎!
    翠玉瓜可唔可以生食?唔知喎,我將啲翠玉瓜汆過水,灼熟之後先整沙律o架!

    回覆刪除
  2. 呢個沙律..... 我鐘意呀
    搵日試下整跟住交下功課先..... 謝謝 ^^
    [版主回覆04/18/2012 18:12:49]唔駛客氣,咁等妳同大家一齊分享喇!
    [金華火比回覆04/18/2012 18:01:10]但依家廚房未ready,裝修中!
    遲下啦,遲下做好影下相啦....
    謝謝你分享 ^^
    [版主回覆04/18/2012 17:26:00]呢個沙律真係唔錯呀,好清新、好健康o架!
    咁又唔駛 "交功課" 咁認真!

    回覆刪除
  3. 用翠肉瓜不如用青瓜, 可以生食,仲更加脆添啦...下次仲可以加d梨入去..都係生爽脆又甜又多汁
    [版主回覆04/20/2012 15:42:38]青瓜我都好鍾意食,不過相比起翠玉瓜,我更加鍾意翠玉瓜呀,肯定夠甜,同埋成日都用青瓜整沙律,咪試試用翠玉瓜囉!
    我真係有雪梨o架,不過供完佛喺梨同蘋果我都多數要嚟煲湯,因為擺咗兩個禮拜喇!

    回覆刪除
  4. 用翠肉瓜做沙律好特別
    [版主回覆04/20/2012 15:39:52]係喎 P 姐,妳後院有自家種翠玉瓜,即割即整沙律,夠哂新鮮健康呀!

    回覆刪除
  5. 翠肉瓜做沙律未試過加青瓜蕃茄仔都唔錯!意大利陳醋星期日係農夫巿場唔係好大樽賣us$25.00 375ml
    [BK回覆04/21/2012 14:01:59]可能都唔差㗎⋯VSOP 25 star唔知係咪唔同級數分⋯supermarket 都有平價的
    [版主回覆04/20/2012 15:38:51]我原本都想買車厘茄整o架,點知行勻成個街市都無得賣!
    樽balsamic vinegar 係喺「百佳」買,係意大利出產,話有機喎,不過我睇中佢係因為佢無落防腐劑同焦糖色素,大約$40/250ml。
    妳講嗰樽係咪好靚o架,咁貴,定係妳嗰邊買得貴過香港呢!?

    回覆刪除
  6. 牛油果正呀,近期都成日整牛油果沙律,全部青色的生果撈撈埋埋,酸酸甜甜咁幾好味~~~
    [版主回覆04/20/2012 15:33:40]咁就正啦,又好味又健康!
    我都幾鍾意食牛油果。

    回覆刪除
  7. 用翠肉瓜整沙律又幾特別喎
    [版主回覆04/20/2012 15:32:29]都係玩玩吓試整咋,估唔到效果都幾好呀!

    回覆刪除