2012年4月4日星期三

蔬菜蛋批 Vegetable Pie

噚日放假喺屋企無乜特別嘢要做,手痕痕又想開爐整嘢食,於是噚晚就揀咗整蔬菜批。


 


   呢個批相對地比較健康,因為我揀咗一個牛油用量比較少嘅食譜去整批底。至於餡料方面,全用蔬菜已經夠哂健康,而且我仲無落度奶或者 cream 去整,咁你話係咪食得好 放心呢!








批底


 


材料:
牛油    50


低筋麵粉    200


8


冰水    80 毫升


雞蛋    1/2


 


- 牛油切成細粒,之後加入麵粉同鹽,用手指將摔成麵包糠狀。



-
雞蛋拂打成蛋液,加入冰水拌勻。



-
將蛋液加入牛油粉粒內混合,搓成麵糰。



-
麵糰用保鮮紙包好,放入雪櫃雪 2 個鐘。



-
將麵糰拎出,用擀麵棍將麵糰擀薄至約 4 毫米厚。



-
將撻皮鋪入已搽油嘅撻模內,用手按壓至緊貼撻模後,用叉喺表面拮窿,備用。


 


 


批餡


 


材料:
西蘭花


紅燈籠椒


雞髀菇


乾蔥頭


雞蛋   3
   50 毫升


 


調味料:

黑椒粉


乾羅勒
 


- 西蘭花用洗米水浸洗乾淨,之後切細件。



-
燈籠椒及雞髀菇洗淨後切粗粒;乾蔥頭去衣後切圈。



-
將西蘭花同雞髀菇預先汆一汆水,瀝乾後連同燈籠椒及乾蔥圈放上撻皮上。



-
雞蛋同蛋黃拂打成蛋液,加水及調味料混合,之後倒入撻內。



-
放入已預熱至 220 °C 嘅焗爐內焗約 25 分鐘至蛋液凝固及表面金黃。



-
出爐後立即脫模,放上架上攤凍即可享用。


 



以上材料份量可做直徑
8 吋批 1 個。





第一次用呢個鹹批底食譜,唔知係因為無預先焗批底,定係個批底
本身質地係咁,我覺得底部唔夠鬆,有少少實。







食落有燈籠椒嘅爽甜,雞髀菇軟熟清香,蛋香就當然唔駛講啦,
反而西蘭花大大件都唔係好覺佢嘅存在!





Notes


- 搓批底麵糰時切勿太過用力,否則會將麵糰壓得太實,焗出嚟嘅批底唔夠鬆脆。



-
西蘭花用洗米水浸洗可以將表面白色物質輕易洗掉。



-
雞髀菇汆水後除可煮至半熟外,亦有助入爐烘焗時減少出水情況。



- 焗好之後要趁熱將批脫模,否則批底與模之間容易產生水氣而受潮,難以脫模。


-
如果唔係用甩底模的話,搽完油之後可以鋪張牛油紙喺模底,咁就更加容易脫模。

5 則留言:

  1. 正呀
    你果批盤幾大呀要用200粉?6吋我用130都夠哂啦
    [版主回覆04/07/2012 14:28:32]原來拮完窿之後仲要再入雪櫃,下次又試試先!
    個批底唔夠厚,咁整乜鬼批喎,倒不如就咁整餸食咪乾手淨腳!整得批就梗係想食厚厚脆批o架啦!
    [毛豆回覆04/06/2012 18:55:09]冇奶油啦..我整咁多批,有時懶都唔焗 , 都未試過唔脆...你唔焗都得, 先拮窿入雪櫃十零廿分鐘先, 等佢乾身少少及硬d...都可以...但你呢個厚成咁, 絕對唔係路
    [版主回覆04/06/2012 18:46:07]我次次都有拮窿o架啦,咪又係拱起!今次呢個都有呀,不過因為無預先焗,一早倒哂餡落去,咪無拱起囉!但係個底唔係好脆。
    [毛豆回覆04/06/2012 18:31:20]好多譜都信唔過咪整d把鬼嘢羅!用叉拮窿嘛,重物都未必要放啦,乜d譜冇教你咁做咩
    [版主回覆04/06/2012 18:21:40]唔跟食譜整,容乜易失敗,成個批塌哂o架!!
    先焗底的話,好多時都會拱起,就算砸咗重物上去都會,好煩!但係點解好多食譜都唔會預先焗嘅?
    [毛豆回覆04/06/2012 18:11:38]8吋極其量150粉足夠啦,厚成咁家下砌圍牆咩!梗係要焗底先啦,倒咁濕餡落去唔腍奇啦
    [版主回覆04/06/2012 17:53:22]想問問妳,妳整批時有無預先焗批底o架?係咪預先焗過批底會脆啲呢?
    [版主回覆04/06/2012 17:50:48]呢個食譜係 for 8 吋批呀!

    回覆刪除
  2. 食多幾件都我呀
    [版主回覆04/06/2012 17:52:08]咁妳隨便啦!

    回覆刪除
  3. 個賣相好吸引!
    [版主回覆04/09/2012 22:10:43]多謝妳讚賞!

    回覆刪除
  4. 食得安心又放心。要試下整先得, 多謝分享。
    [版主回覆04/10/2012 13:21:34]唔使客氣!

    回覆刪除
  5. 話時話,哩個真係幾吸引!
    [版主回覆04/20/2012 16:00:56]咁妳都試整啦,話唔定妳整得仲靚過我多多聲呀!

    回覆刪除