2012年7月2日星期一

終於都要退役榮休喇!

        一直陪伴我 出生入死咗十幾廿年嘅戰友卒之都要退役榮休喇!


我一向用嘢都好 ,一樣嘢用上十年八年都仲好新淨,
唔講都真係睇唔出!( 嗱,唔好話唔提你哋呀,
唔想暴露自己年齡的話就記得
呢隻牌子喇!)
 
 
 
 
 
 
但係最近有次喺街行行吓見到間銀行,於是就走入去撳機攞錢,準備喺個背囊度
拎個銀包出嚟時,發現個背囊完完全全打開哂,好彩無一路行一路跌嘢
或俾人偷嘢咋!後尾仔細研究,原來係因為條拉鏈爆開咗,
咁就真係無得救喇!你唯有退下前線,好好休息啦!
 


5 則留言:

  1. 拉鏈壞之嘛 ,拎去睇下可唔可以換條新既囉..咪又可以慳返又可以繼續同你出生入死啦
    [毛豆回覆07/09/2012 21:47:06]客咩氣呀..順手之嘛...
    得閒打去煩下佢地, 纏到佢地肯換拉鏈啦...咁俾面用佢地袋咁多年, 冇奶油換條拉鏈都托手踭咁唔係路架
    [版主回覆07/09/2012 11:57:53]唔該哂毛豆,已經抄起個電話號碼喇!
    [毛豆回覆07/03/2012 12:56:20]上網查野有幾勁呀
    [BK回覆07/03/2012 12:45:51]又搭爹⋯豆豆你好勁
    [毛豆回覆07/03/2012 00:10:08]係網上幫你查左 : Mandarina Duck跟Yohji Yamamoto合辦Y's Mandarina Duck專門店
    查詢電話:(A)2891 6811、(B)2730 7770
    [版主回覆07/02/2012 16:36:53]吓,乜原來依家都仲有「MD」㗎,我仲以為佢已經摺咗㖭!!點解我完全見唔到佢嘅專門店嘅?
    [毛豆回覆07/02/2012 15:18:00]你一於打去呢隻牌子公司問有冇換拉鏈啦..好多牌子都有得維修架..

    回覆刪除
  2. i agree, i think it can be repaired, if you want to repair it
    [版主回覆07/02/2012 16:37:06]If this brand is "still alive", I will call them for advice!

    回覆刪除
  3. 真係好"襟"喎! 就咁睇仲好四正!!
    [版主回覆07/09/2012 12:05:55]學我媽咪話齋,有時買嘢預咗會用好耐的話就唔好慳,俾多少少錢買件好嘅,條數都喺番度!
    我不嬲用嘢都好 "襟"。

    回覆刪除
  4. 呵呵呵...我都有兩個手袋同腰包珍藏呢....個腰包係全新未用過添呢...N年前人哋送嘅! 你唔講我都唔記得添呢!
    [版主回覆07/09/2012 12:03:39]妳今次就真係唔係路喇,珍藏咁耐都唔用,舊哂款喇!

    回覆刪除
  5. 這個(戰友) 都陪左我 十年, 不過我無你禁長情, 未破損已退役!
    [版主回覆07/09/2012 12:00:47]我不嬲都咁長情㗎,只要件嘢一日仲可以用的話,我都會繼續用。

    回覆刪除