2013年6月27日星期四

自家出品杏仁豆腐


鍾意食杏仁同豆腐嘅我,理應會鍾意食杏仁豆腐,呢個係理所當然㗎啦!但係偏偏我又好怕食,點解?因為喺街外食嗰啲真係太難食喇,味道假到呢 ……… 同細個嗰陣時食過又紅又綠嘅糖漬車厘子不相伯仲,一樣咁恐怖!!所以我一直都幾抗拒杏仁豆腐呢樣嘢!


 


依家自己稍為識整嘢食,不如又試吓自家製作杏仁豆腐呀!自家製作,真材實料,唔用香油,應該可以挽回我對佢嘅信心!








材料:
黃豆 80
南杏
80
北杏
10
500 毫升

   適量
魚膠粉 8


 


- 黃豆同南北杏洗淨,用清水浸過夜,第二日再過一次水。



-
將黃豆、南北杏放入攪拌機內,加水攪打成杏仁豆漿。



-
豆漿隔渣倒入煲內煮滾熟透。



-
加糖攪拌至完全溶解,熄火攤凍。



-
魚膠粉逐少加入 80 毫升豆漿內,攪拌均勻後座熱水至完全溶解。



-
將混合有魚膠溶液嘅豆漿倒回煲內,拌勻後即可倒入模內。



-
放入雪櫃雪凍至凝固即可。


 


以上材料份量可做 9 厘米 X 13 厘米 X 3 厘米杏仁豆腐 1 件。






雖然成功做到 嘅杏仁豆腐,但都係有點美中不足,因為我一向都會用番
豆渣,所以我唔敢落北杏一齊打,啲人成日話北杏有輕微毒素,
唔可以多食,所以我咪唔敢加埋一齊打囉!最終個杏仁豆腐
食落都有濃郁杏仁味,但杏仁嘅香味就差咁
啲囉!









加埋西瓜、奇異果同熱帶雜果,就成為一款美味消暑甜品喇!







Notes
-
如果想做到豆腐花嘅質感,魚膠粉用量可減至 5 – 6



-
豆漿一定要徹底煮至熟透先可以飲用,詳見自製豆漿煮法》。



- 魚膠粉必須逐少灑入液體內,不可將步驟倒轉,否則容易結粒。

6 則留言:

  1. 緊張大師-小女人2013年6月28日 下午6:02

    這些才叫真材實料呀,我整過一次都無你整得咁好靚,你這個勁天然,用黃豆.....我愛爆添
    [版主回覆06/30/2013 23:13:22]整啦,反正妳都有經驗喇!

    回覆刪除
  2. 真材實料,冇花冇假
    [版主回覆06/30/2013 23:13:40]係呀,呢個先係賣點!

    回覆刪除
  3. 滑滑
    [版主回覆06/30/2013 23:14:18]好香、好滑呀!

    回覆刪除
  4. 唔駛用石膏粉咩?
    [版主回覆07/01/2013 22:48:20]無呀,因為唔係整傳統豆腐花嘛!呢個有少少似啫喱糖質感。

    回覆刪除
  5. 好勁呀你!
    [hon amy回覆07/15/2013 02:12:34]
    [版主回覆07/04/2013 12:53:24]有幾勁呀,都係玩吓啫!

    回覆刪除
  6. WA~真係完完全全真正0既杏仁豆腐呀! 我太懶,只係用杏仁霜ja....
    [版主回覆07/10/2013 17:31:13]係呀,明符其實,真材實料㗎!
    因為我唔鍾意奶類製品味道,所以我唔飲杏仁霜,除非無奶成份啦!

    回覆刪除