2013年6月23日星期日

薑味杞子麵包 Ginger & Wolfberry Bread

Ernest 媽咪問我用咗包日本薑粉未,佢話叫我用嚟整薑餅啦,但係我一直都唔太鍾意整餅乾、曲奇,覺得整曲奇個 "Gǎn Jué" 唔係太好,好麻煩同好油膩,整完之後用具要洗好耐先洗得乾淨。

好啦,今日就用佢嚟整包啦!







湯種


 


材料:
高筋麵粉 9
45 毫升



-
先將水倒入小煲內,再加入高麵粉,用打蛋器拌勻。



-
用慢火加熱,邊煮邊用打蛋器攪拌。



-
當加熱到 65 °C 時就可以離火,麵糊變得濃稠兼攪拌時留有紋路。



-
煮好湯種後冚好煲蓋,攤凍備用。



 


主麵糰


 


材料:
杞子 15
高筋麵粉
175
薑粉 5
15
3
即用酵母
5
雞蛋 1

45 毫升


橄欖油 20


- 杞子洗淨後用水浸軟,瀝乾水備用;雞蛋拂打成蛋液。

-
將麵粉、薑粉、酵母、鹽、糖、湯種及 42 蛋液混合,逐少加水搓至起筋。



-
加油繼續搓成麵糰,放上已灑粉嘅枱面,繼續搓揉及摔打成光滑麵糰。



-
將麵糰滾圓,放入已灑粉嘅兜內,用保鮮紙封好,發酵 45 分鐘。



-
麵糰排氣後平均分割成 2 份,分別滾圓,靜置鬆弛 15 分鐘。



-
將麵糰壓平,然後用擀麵棍擀開至長度與模長度相約。



-
反轉麵糰,將麵糰慢慢捲成長條形,捏緊收口。



-
兩條麵糰放入模內,發酵至麵糰稍微高出模邊。


- 將剩餘嘅蛋液掃於麵糰表面,放入已預熱至 170 嘅焗爐內,焗約 25 分鐘即成。


- 出爐後立即移至架上攤凍。-


 


以上材料份量可做 9 厘米 X 18 厘米 X 6 厘米麵包 1


 


食譜出自陳郁芬嘅《65 湯種麵包》。









未焗嘅麵糰有種白裡透紅嘅感覺,好可愛哦!







見到呢片麵包,你諗起咩呢?我諗到「嘉頓」個 logo 喎!
食到有薑味,不過可能因為我一向都食得比較辣,所以覺得
薑粉可以再落多啲,味道再濃啲會更啱我胃口呀!





Notes
-
杞子切勿浸得太軟身,否則包入麵糰時會容易壓爛,而且瀝乾水之後最好再用手輕輕將水份榨
  乾,避免加入麵糰後令麵糰過濕而過於黏手。

- 製作湯種時,麵粉與水嘅比例為 15。

7 則留言:

  1. 很養生的包包, 我都想試試。
    [版主回覆06/24/2013 03:10:19]哈哈,食譜又係用 "養生" 嚟形容!

    回覆刪除
  2. 我好似都有呢本書
    [版主回覆06/24/2013 10:24:09]咁妳都試整呀,味道唔錯!

    回覆刪除
  3. 緊張大師-小女人2013年6月24日 上午6:28

    朋友,你整包的手藝越來越好啦,呢個包味道一定與別不同,杞子同薑....都有益好味道.個樣整得好可愛添
    [版主回覆08/27/2013 13:29:40]反正都未知結果,梗係唔好話俾老人家聽啦,如果 report 出嚟無事的話,咪空擔心一場!
    放心,做朋友嘅,一定支持妳,有任何需要就即管開聲啦!
    [緊張大師-小女人回覆08/27/2013 07:23:29]我信佛,我知所有事都係注定的,所以要行的路一定要面對.但我擔心老人家而已,暫時沒有讓爸媽知道,等化驗後才決定如何.,朋友,多謝你陪著我.
    [版主回覆08/27/2013 01:45:12]唉,真係慘!如果我係妳的話,我都未必有毅力去堅持!
    [緊張大師-小女人回覆08/26/2013 16:38:47]我會的,呢排不停廣華醫院,九龍醫院和QE係咁撲來撲去,我真的好累
    [版主回覆08/26/2013 02:12:36]咁妳要好好調理好身體,之後再約一齊做阿茂啦!
    [緊張大師-小女人回覆08/24/2013 08:31:41]對呀,我完全同意,所以我意識到當日認識的你已離開了,那今天的你,我不再熟識,我不想再和這人有交往,我沒有再找她.雖心有些痛但無奈的.你好一句重質不重量,我偏偏係呢種人.你有一個Winnie就滿足啦,我又要一個Winnie呀
    [版主回覆08/22/2013 22:58:46]坦白講,我寧願唔要呢個朋友囉!唔可以因為同佢識得耐就迫住要繼續來往㗎嘛,唔通有一個行為妳已經做咗幾十年,但最近先有人話妳知其實咁做係會傷害到人,咁唔通妳又話呢個舉動我已經做咗幾十年,唔通我唔做咩!呢個係咩邏輯呀!?
    記住,識朋友係重質不重量,好似我咁,識一個 Winnie 就已經夠,無必要因為覺得自己身邊朋友數量少而夾硬去識多啲朋友去湊夠數㗎嘛!
    [緊張大師-小女人回覆08/22/2013 11:30:14]對,但有某些過份的我會出聲,特別係全班朋友都認同她是有問題,但個個都話我點解仲要同她交往,有時被她激到火都來,但係氣過後就算啦,始終識了三十幾年.除非唔要這個朋友,對嗎?
    [版主回覆08/14/2013 22:06:35]妳點會同我一樣做法呀,妳成日都唔會去睇人哋嘅缺點,只會發掘人家優點,咁又點會去鬧對方呢!!
    [緊張大師-小女人回覆08/13/2013 17:44:25]全中,好多人老馮咁樣,大家係朋友應要互相尊重互相欣賞和互相接受,不能只自私地只顧自己,我唔會接受的,我只會你敬我一尺我敬你一丈,大家都開心.撐你呀,我會同你一樣做法
    [版主回覆08/08/2013 22:27:17]"但當你對人好好付出了好多而別人當老馮時,你要細心想還會同此人交往嗎?" 呢句就真呀,好多人都係奉旨咁,老奉一句就要你幫佢依樣、幫佢嗰樣,如果係我個 friend ,我一定鬧鬼佢,更嚴重就聲都唔聲唔再同佢來往!
    [緊張大師-小女人回覆08/08/2013 17:19:36]朋友要行雙程線,單程沒有好結果,人對你好,你又對人好,那才可以長久,我一向都保持呢個方針.但當你對人好好付出了好多而別人當老馮時,你要細心想還會同此人交往嗎?因每人反應不同,好多話算啦咁多年朋友,但又成日呻,又何必呢,朋友無得強求的.
    [版主回覆08/08/2013 02:50:21]無錯,做朋友都要雙方付出㗎!
    [緊張大師-小女人回覆08/06/2013 09:28:07]我知,現在你們不止係學生老師啦,她把你看成朋友了,所以睇到佢真係好鍚你架,這又是福氣.你對人好人家又對你好,幾好呀
    [版主回覆08/05/2013 20:07:43]哦,佢係我學生個媽咪嚟㗎,咪就係馬鞍山個 friend 的朋友囉!所以查實我同佢係朋友關係多過係老師同家長關係!
    [緊張大師-小女人回覆08/05/2013 15:13:09]送日本酵母比你果個呀?
    [版主回覆08/04/2013 15:28:44]朋友個媽咪係指邊個呀!?
    [緊張大師-小女人回覆08/01/2013 17:54:58]Winnie同你好夾朋友咁先開心架.睇都睇得出你朋友個媽好鍚你啦
    [版主回覆07/30/2013 19:47:52]皆因 Winnie 都係音樂人、藝術人嘛,都知道對方有幾好嘢!查實佢仲屎利過我囉!
    妳又知我朋友個媽咪好錫我!?
    [緊張大師-小女人回覆07/25/2013 11:33:30]吓唔會喎,Winnie都識欣賞你,你朋友仔個媽又係好鍚你架,點會呢
    [版主回覆07/24/2013 03:22:49]哈哈,無人識欣賞,人家只會睇到我邪惡的一面!
    [緊張大師-小女人回覆07/22/2013 16:19:10]咁你就方便好多,你家人少整太多又煩雪住去想吃才吃,好方法,我好欣賞你,雖然你係男生但你真係好好,唔好問我乜野好,我真係覺得你好好,你身邊要有一個好好既伴侶鍚你才行
    [版主回覆06/30/2013 19:23:20]係囉,有時好想食包,但又無時間整,想食都無得食,又唔甘心用錢買化學包,好無耐囉!所以我個冷宮都成日雪定包包!有麵包機就最好,就算夜晚瞓覺時都可以整麵包,第二朝早餐就有著落喇!
    [緊張大師-小女人回覆06/30/2013 08:19:10]Kestrel其實有機真係方便多,因為當懶時累時手痛時等等,,,,用佢最好,但當你想造型時用機發酵完取出就可以造型,我都覺得好正架
    [版主回覆06/25/2013 01:27:58]妳就好啦,有麵包機!
    [緊張大師-小女人回覆06/24/2013 11:26:37]報喜不報憂都幾好呀,似我,不用成日都怨氣咁重,做人咁樣開心好多架.湯種超好吃,但現在我個機不用我煩,天天有好包吃.
    [版主回覆06/24/2013 10:27:29]都話我報喜不報憂㗎啦!
    妳都試整呀,整湯種麵包應該幾難失敗。

    回覆刪除
  4. 你呢本湯種同我之前買的一本唔同,係咪新架?湯種做的包包好正
    [版主回覆06/24/2013 10:26:00]我呢本係喺圖書館度借㗎,個封面係舊版,依家改咗喇!

    回覆刪除
  5. 薑味麵包幾特別、賣相又好靚女!
    [版主回覆06/24/2013 10:24:40]點解唔係靚仔嘅?

    回覆刪除
  6. 脹卜卜,睇到好鬆軟呀。
    [版主回覆06/25/2013 01:27:26]係呀,真係好鬆軟呀!

    回覆刪除
  7. 好正哦...........
    [版主回覆06/28/2013 01:52:13]呢個妳真係要試試,真係好得!妳反正都好耐無整過包,放假得閒就試試啦!

    回覆刪除