2013年7月23日星期二

社企素食餐廳 - 樂農

噚日晨咁早 9:00am 就要陪伯娘到金鐘高等法院攪伯伯啲遺產,11:30 am 已經攪掂好哂,送埋伯娘去地鐵站之後,中間空成 6 粒鐘先至教琴,周街行都行唔到咁耐,最好就係搵間食肆歇腳。

其實呢個時間已經係人家準備食晏,但因為實在太早五點零六點就要起身,根本就無時間食,所以 "嗱林" 趁 12:00 pm 之前搵地方坐低食我嘅早餐,費事同放食 lunch 嘅人爭位。噚日係十五,我當然係食齋啦,所以我之前其實已經一早鎖定好目標,要幫襯曾志偉喺灣仔間素食餐廳「樂農」。






餐廳係屬於社會企業,店內員工大部份都係聽障人仕,所以對我嚟講,
$45 一份 set lunch 其實唔平,但係本住支持社會弱勢小眾嘅心態
去幫襯,以行動去支持佢哋,況且我又真係要食齋,
一舉兩得,何樂而不為呢!










$45 嘅套餐係包括三餸一湯連紅米飯,南瓜雜豆湯非常清甜,
飲第一啖已經好有住家湯水 feel,完全無落味精,
全靠豆類同蔬菜嘅天然甜味,值得一讚!











套餐其實係有六款菜式任擇三款,呢個係豉汁涼瓜鮮竹球,豉汁味道
唔會太過鹹,啱我口味,鮮腐竹球就最正,因為索哂汁
兼好有豆香味,仲好軟熟呀!










呢個係五香麵筋,其實係軟熟版齋鴨腎,三款之中我覺得
呢個最好味,又香又辣,仲甜甜哋,好惹味。










其實我都幾怕喺街食茄子菜式,因為多數都整得好油,食完之後都一定會痾,
係呢味黑椒味菜茄子值得一讚,完全唔油膩。不過我覺得黑椒
味唔夠,唔係睇番個 menu 都唔記得係用黑椒煮。










紅米飯係免費添加,原本見到佢細細碗都諗住食完要加多碗,但食完都幾飽,
所以無再添喇!可能一來我唔係太習慣咁早就塞碗飯兼一碗湯
落肚啦,二來係紅米比例都相對多,所以比較飽肚。









餐廳內仲有售賣一啲公平交易嘅有機食品,健康有益之餘,
又可以保障到第三世界勞動人口得到應有
合理回報,又要讚哦!



有興趣想知多少少嘅朋友,可以 click 入呢個

5 則留言:

  1. 灣仔其實有幾間幾好既齋舖…呢間我都試過,我就一般喜歡,上次煮生米!
    [版主回覆07/24/2013 22:31:50]之前食過茹素食都唔錯,但可惜摺咗喇!
    小祗園應該幾好食,但貴囉!
    呢家就好家常 feel!

    回覆刪除
  2. 如果係灣仔又係社企,$45都合理嘅~~
    [版主回覆07/25/2013 23:51:39]餐廳內人手唔算特別多,但所賣嘅嘢就真係幾乎全部有機同公平貿易呀!
    [Yan and Ning回覆07/25/2013 09:30:27]唔.....我覺得通常社企都會請多啲人等職員無咁大壓力同確保效率,又會SELL有機、公平貿易個啲,所以大部分都貴啲呢~~
    [版主回覆07/24/2013 22:33:31]其實點解社企會貴啲呢?

    回覆刪除
  3. 灣仔區價錢都算適中架喇, 而家普通茶餐廳lunch都要$40 仲要係難食嗰隻
    我都好怕喺街食茄子
    [版主回覆07/24/2013 22:35:06]哈哈,我好少出街食,而且我嘅 lunch time 一定係一般人嘅 tea time,所以慣咗食平價茶餐,唔知午餐有幾貴!

    回覆刪除
  4. 我灣仔區$45有3送1湯算好抵喇!
    [版主回覆07/30/2013 19:26:23]
    [梁少奶 ^v^回覆07/26/2013 22:53:05]係呀!仲要$45係要排晒隊等位!
    [版主回覆07/24/2013 22:35:55]嘩,咁喺港島區返工嘅人都幾慘喎!!

    回覆刪除
  5. 45蚊都唔算貴
    [版主回覆07/25/2013 23:50:20]個個都係咁講,好明顯我係從來都唔會 Lunch time 食 lunch!!

    回覆刪除