2014年4月23日星期三

又去「缸瓦佬」入貨

        我一個星期只會煮三至四餐飯,每餐份量都係 double 上,一半即食,一半留隔夜,到收工夜返無時間煮飯時都有啖好食嘛。雖然好多人都會覺得食隔夜飯餸無益,但鬼唔知阿媽係女人咩,有邊個唔知新鮮熱辣整好嘅飯餸好食好多喎,夜返都已經夠哂攰兼無時間煮,我總唔信食隔夜飯餸會差得過食罐頭同街外垃圾食物囉!!
 
        要留飯餸,自然會用到好多碗碟同食物盒,有時又要用嚟裝起啲未處理嘅食材,整整吓啲碗碟都唔夠用。早幾日去屋企附近商場間家品店睇過,原來一隻中 size 嘅碟都唔平,閒閒哋都要三、四十蚊隻,而且啲花都唔係咁靚,好鬼死 !咁啱「AEON」又做會員九折,即刻走去「Living Plaza」度睇,點知原來係無呢個 size 嘅碟賣,真係激鬼死,無平碟買!
 
        咁啱噚日出開旺角,突然醒起 blog Moonmoon 話「缸瓦佬」搬返去旺角,但我又唔記得咗個地址喎,好彩行吓,終於都俾我喺洗衣街搵番佢!
 
總共買咗四隻碗碟,埋單盛惠 $80,都已經算係平喇,
如果同「Living Plaza」比,咁就梗係無得比啦!
 
 
 
 
 
上面隻細碟就貪靚先買,$15 隻;下面隻大碟個花其實我都唔多鍾意,
又係大花大朵 到爆,而且嫌佢唔夠深,如果碟餸多汁
的話就好麻煩,但無辦法,成間舖都係得呢隻個 size
比較但點知拎到返屋企,原來差少少先
放得落個電飯煲個蒸架度,激死我!!
 
 
 
 
 
 
呢兩隻我比較鍾意,隻碗好有和風 feel,同埋夠大夠深,
裝湯麵最正!下面隻碟個花清清哋,啱我 style
個款仲有啲似古玩膺品哦,哇哈哈哈 ……



10 則留言:

  1. 回覆
    1. 係囉,菜就唔會煮隔夜喇,尤其係葉菜。

      刪除
  2. 我都鍾意去缸瓦佬買碟, 又平又靚

    回覆刪除
    回覆
    1. 我成日都覺得,好多大公司賣嘅 "made in China" 貨都係呢類嘢,不過就貴好多喇!

      刪除
  3. 同意!自己煮點都好過成日食出面嘢,你一星期煮三四晚都算勤力啦~~~
    我都中意和風FEEL個兩隻多D^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 鬼咩,我依家好多時間量地同拍烏蠅呀!! : (

      妳眼光都唔錯喎,哈哈!!^^

      刪除
  4. 我都鍾意和風個兩只, 清清地唔錯 !!

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,我就係貪佢清清哋,唔會太花。

      刪除
  5. 蒸嘢就用不鐫鋼碟喇!!! 快靚正嘛!

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,我都會用,但因為係金屬製,散熱比較快,啲餸好快凍,凍咗又唔可以原碟入微波爐,所以都係用瓦碟蒸囉!

      刪除