2014年4月23日星期三

肉骨茶

        啲嘢擺得耐真係好容易會唔記得咗,尤其我有老人癡呆㖭!肉骨茶包都唔知幾耐無見過光喇,趁呢幾日氣溫稍稍回落即刻煲,如果唔係,又係得個放字,都唔知幾時先煲!
 
 
今次我加多咗枝竹同冬菇,豉油、老抽就無落喇,硬係
覺得 飲豉油怪怪哋!蒜頭最終都係去衣先落煲,
成個蒜頭連衣連底一齊煲,始終都係接受唔到!
 





原本我好鍾意連埋油炸鬼一齊食,但係越賣越貴,
你叫我用七、八蚊去買條未炸前只有手指般
粗幼、大小嘅麵糰,我寧願唔食囉!!


 

2 則留言:

  1. 做湯我都唔會落豉油、老抽,真係感覺怪怪的。

    回覆刪除
    回覆
    1. 之前都試過落,但始終都係放棄,清湯都已經好好飲!

      刪除