2015年3月13日星期五

韓式海帶蜆肉湯 Jogae Miyeokguk (조개미역국)

        今個禮拜又偷懶唔煲湯,試咗整 Gordon Ramsay 個西湯,效果都唔錯,不過份量只夠兩餐,所以今晚就另外再跟 Maangchi 姨學整海帶湯,遲啲先同大家分享番 Ramsay 個西湯啦!
 
        韓國人好鍾意煮海帶湯,不單只生日會整,就連生完 BB 之後都係飲海帶湯補身。Maangchi 姨係教用新鮮青口去煮海帶湯,但係邊度咁易買到新鮮青口呢!原本街市間「大昌」都有急凍藍青口賣,可惜街市重建又俾「領匯」迫走埋,所以我就改咗用蜆肉喇。當然,味道一定會差好遠,但調味之後都唔差呢!
 
 

材料:
韓國海帶
急凍蜆肉
蒟蒻芋絲
白蘿蔔
薑片
蒜蓉

調味料:
魚露
麻油

- 海帶用清水浸 30 分鐘,之後洗乾淨、瀝乾水,然後切段;蜆肉解凍後略沖洗。

- 芋絲過水後瀝乾水份備用;蘿蔔刨皮後切粒。

- 將海帶、蘿蔔同薑片凍水落煲,用中火煲 20 分鐘。

- 之後加入蜆肉、芋絲同蒜蓉,翻滾後即可熄火。
 
- 加少許魚露及麻油調味。



先買包細嘅海帶嚟試,試過之後覺得 OK
先再買包大嘅,價錢抵好多哦!
 
 
 
 
 
 
浸發前後完全兩個樣,拍得住啲整容廣告哦,呵呵!
 
 
 
 
 
 
        好彩我幫襯開嗰幾個檔口都抽中籤,可以留低喺度繼續營業,買慣買熟始終都好啲,我同菜檔老闆娘講蘿蔔太大條,一個人食唔到咁多,佢又搵唔到條細嘅俾我,於是佢就拗斷一截自己 咗佢,等我可以買少啲,真係多謝哂老闆娘呀!
 
 
 
 
 
 
因為我習慣湯渣當餸食,所以我自己就加蘿蔔同芋絲一齊煮,
咁就唔使額外再整多樣餸;晏晝整鮮橙杏仁玉米蛋糕
用剩半隻蛋,倒埋落去做蛋花,無浪費呀!
 
 
 

8 則留言:

  1. 我中意蜆肉,哩個湯清清地,配麵食都唔錯呢~

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,仲有湯剩,我都打算用嚟煮麵做湯底。

      刪除
  2. 我想問海帶係邊度買? 謝謝

    回覆刪除
  3. 其實呢種海带可否用來煲糖水呢?因朋友送了一包给我,佢教我用來炆豬肉,我仲未整,咸食我未試過,你呢個湯會試吓

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實只要自己接受到的話,都無乜大問題,不過同中式海帶真係好唔同,海水味重好多,爽滑好多,乾淨好多!

      刪除