2009年10月10日星期六

醃肉基本法

        以前細個果陣時唔識嘢,入廚房幫媽咪手,媽咪叫我幫佢醃肉,我就將所有鹽、糖、生抽、酒、粟粉同油一次過加哂落去撈勻,但媽咪教我,唔可以咁樣做,因為粟粉同油會包住啲肉,咁就會阻住啲醃料醃入肉裡面,最終啲肉就會唔入味。依家媽咪唔係度,就要自己學煮餸,咁睇到唔同食譜,睇過唔同嘅烹飪節目,綜合各家各門方法,得出以下醃肉 "基本法"

- 先落鹽、糖、生抽、酒落去撈勻。

- 之後加適量水攪勻,可以令到啲肉質感鬆啲。

- 先醃半個鐘,等啲肉入味。

- 之後加入粟粉,拌勻,作用係將肉同調味包住。

- 再加入油,不但可以令肉油潤啲,仲避免因之前加咗粟粉而變得較黏,落鑊時就
  唔會黐鑊黐到阿媽都唔認得!!



    如果你哋有咩高見或更好嘅醃肉方法,不妨同大家一齊分享啦!我都係入廚初哥,要咁多位資深嘅廚房 CEO 指教指教!


3 則留言:

  1. 醃肉最忌落鹽? 妳是 烹飪專家 ?
    [版主回覆01/20/2012 13:17:54]我係烹飪專家!?你真係識講笑喇,如果我係烹飪專家就唔駛俾你challenge啦!

    回覆刪除
  2. 如果加入少少蛋汁溝勻, 先加粟粉, 至加油, 咁肉會更彈牙.
    exactly比例幾多我唔記得, 但自己習慣係 100g肉, 加5g蛋汁.
    因為自己唔係日日食蛋, 所以我個雪櫃魚/肉格入面會有個樽仔專係裝蛋汁用. 一隻蛋分幾餐醃肉用.
    [版主回覆07/30/2013 03:10:46]原來都擺到 10 日呀!
    [F回覆07/29/2013 15:05:48]我最耐試過擺成10日後照用. 無肚痾 ^皿^ (當然唔recommend咁, 始終, 蛋汁開始接觸空氣就開始有機會同細菌接觸)
    通常會聞一聞無臭蛋味, 先會繼續用.

    而煎左黎食亦都係時常發生既, 因為我本身都好鍾意食蛋. ;-)
    [版主回覆07/17/2013 20:50:03]咁蛋汁最長可以放到幾耐呢?因為我唔係太好肉食,所以打開隻蛋分分鐘都有排擺,可能到最後都係煎埋嚟食算數,哈哈!

    回覆刪除
  3. 家常飯, 醃牛肉就係大忌姐--變柴皮. 但醃豬肉落少少鹽無咩問題喎. 醃豬肉都會加水份, 鹽量唔超肉重的2%就OKAY.

    http://youtu.be/XT0EMoblTZc
    呢個LINK有好科學既解釋.
    [版主回覆07/17/2013 20:52:04]查實呢位仁兄係成日周圍踩場,用意何在就真係唔知喇!所以我無理佢!
    好多謝妳分享資料呀,好有用!

    回覆刪除