2010年2月2日星期二

椰香班蘭雪芳蛋糕 Coconut Pandan Chiffon

        禮拜六果日教完琴之後,整椰香班蘭雪芳蛋糕,今次係收到 Winnie 媽咪 order 而做,用嚟做 Winnie 生日蛋糕呀!因為上次 Winnie 拎我同佢一齊整果個班蘭雪芳蛋糕返屋企俾佢阿爸阿媽試,食過之後好鍾意,於是我就同 Winnie 講,佢哋想食就隨時開聲啦!

        今次呢個班蘭雪芳我加咗椰漿落去整,仲加重班蘭份量,所以今次個蛋糕比起上次個更加香濃,顏色更加靚,而且黃刻意唔拂打得太多,因為我睇過有本書話,如果蛋黃越打到發白,蛋香味就越淡,所以我都想做個實驗試吓。果然真係好香,焗緊果陣都已經聞到好濃嘅蛋香味同班蘭味,到 Winnie 嚟到我屋企時,一入屋,佢就已經話好香喇!佢拎番屋企後,連上次試過後唔係咁鍾意食班蘭蛋糕嘅細佬都讚呀!不過亦可能因為蛋黃無乜打發,所以個蛋糕發得唔係好高,同埋 Winnie 話比較濕喎!




 
材料:             20 cm 模             17 cm 模 
蛋白            
      180 克                  110克
糖                     90 克                    55 克
粟粉                 10克                     5 克
蛋黃                 70 克                    40 克
班蘭椰漿          90 克                    55 克
橄欖油              60 克                   36 克
低筋麵粉          90 克                    55 克
烘焗時間:       45 分鐘                 30 分鐘

- 先將麵粉過篩 3 次。

- 用電動打蛋器以低速將蛋白打至起泡,之後分次加入糖,用高速打至企身後,再
  加入粟粉繼續打至乾性發泡,做成蛋白霜。
 
- 蛋黃用低速略為打起,之後加入班蘭椰漿同油用,用打蛋器低速拌勻。

- 篩入麵粉,以低速拌勻後,改以中速攪拌成麵糊。

- 蛋白霜用膠刮分次拌入麵糊內,以切拌方式拌勻所有材料。

- 將已拌勻麵糊倒入雪芳模內,然後放入已預熱 180 °C 嘅焗爐內焗熟
 
- 出爐後就立即將蛋糕倒扣放涼,攤凍後脫模。 

 

 

今次脫模都算脫得靚喇,個表面好平滑,不過側邊始終
都係攪到 "碎濕濕" 咁,唔通真係要學 blog 友
A moon 咁徒手脫模先至夠靚

 




唔知點解,每次用個大模嚟整都總係會有少少凹陷嘅呢!
 



 
比起上次,今次個顏色真係靚好多,不過窿窿比較大。


       

Notes
- 蛋白霜做好之後,可暫時放入雪櫃內,以保持穩定性。

- 蛋白霜一旦變軟,可以用打蛋器再次打發至企身。

- 橄欖油可用任何液體植物油代替。

- 唔用椰漿的話,可直接用相同份量嘅清水代替。



P.S. 
多謝哂  Winnie 幫我影個蛋糕切開後嘅相。       
 
 
 

1 則留言:

  1. 我覺得好難整呀@@
    [版主回覆02/19/2010 23:33:00]        都唔係呀,整慣 咗都 好快手整好喇!

    回覆刪除