2010年2月23日星期二

送禮 XO 醬

         眨吓眼,葉太返嚟香港都差唔多兩個月喇,星期四就會飛返加拿大,所以今日專登約佢出嚟飲下午茶,同佢拜年之餘,順便同佢餞行,當然會帶埋伴手禮啦,就係之前同 Louisa 及 Winnie 一齊整XO




個樽本身都好精緻、好靚,加上一條絲帶,綁個蝴蝶結已經好大體。

   
        

講起上嚟,我都要喺度再次多謝老友 Louisa,因為原本諗住反正大家都有興趣整 XO 醬,咁就初三果日一齊整啦,點知佢又唔駛我出料,又唔肯收番我錢,知道我要嚟送禮,仲割愛俾個咁靚嘅玻璃樽我 o添,真係幾百個唔好意思呀! 好啦,等閒要整番多嘢食俾佢先得喇!今日就請佢食新鮮即製蜜糖豆渣曲奇先啦!

3 則留言:

  1. Keith English Cottage2010年2月26日 下午6:54

    哇!厲害啊你!咩都識整!
    [版主回覆02/26/2010 19:08:00]        唔厲害呀,都係跟食譜整咋!

    回覆刪除
  2. Hello~我想問下呢,你點樣可以係相上面加上Kestrel's Blog呢D字架?thx
    [版主回覆02/27/2010 16:40:00]        用 Photoshop 整 o架!

    回覆刪除