2010年2月2日星期二

椰香班蘭雪芳蛋糕再 encore!

        今次呢個 order 其實接咗好耐 o架啦,比起 Winnie 個 order 仲要早好多,但因為唔係咁方便買到班蘭葉,所以拖到依家先完成埋呢個 order。


         其實個 order 係老豆個農場 friend 叫我整個魔鬼蛋糕同班蘭戚風俾佢試嘅,咁既然整咁多班蘭椰漿喺度,咁就整個班蘭俾佢哋先啦!



        今日我用 17 cm 戚風模嘅份量做咗兩個細蛋糕,一個當然係俾老豆個 friend 啦,另一個就梗係留番嚟我同老豆品嚐啦,無理由整兩次自己都無得食 o架!  整完後試味加事後檢討都要啩!!


        上次幫 Winnie 整果陣,以為蛋黃無打發而令蛋糕唔係咁發得起,但原來係唔關事。今日再整時,就發現當蛋白霜拌入蛋黃班蘭混合物時,就立即聽到好細聲 "吱吱咋咋",不停咁響,原來係啲蛋白霜消緊泡呀!!所以我就快快手拌好之後就倒入模兼入爐焗,所以今次問題就唔係咁大,同埋唔會太濕。之前整 Winnie 個蛋糕係 20cm,用料自然比依家多,所以需要較長時間去拌勻,亦因為咁樣,蛋白霜消泡時間亦多咗,所以就攪到發得唔好囉!



焗緊蛋糕,清洗用具果陣時,突然間俾我諗到個蒸餸架
可以要嚟咁用!哈,真係方便。


 



唔知點解,一個焗得咁金黃,而另一個就焗得咁淡色呢!? 
唔通個爐嘅火力咁唔平均?當然,靚啲果個就梗係要
送俾人啦,所以就留番淡啲色果個俾自己食啦!


 


        嚟緊禮拜六仲會整多次 o添,呢次就係整俾老表 Lily 佢哋食喇,之前一早都已經講好咗會整俾佢哋 o架啦,不過唔知佢哋鍾唔鍾意呢?上次 Lily 話俾我聽,佢啲同事買過「美心」個班蘭戚風嚟試,佢哋話班蘭味難食到不得了喎!咁我聽到之後第一個反應係:吓,好難食!?


3 則留言:

  1. 唔知做一個蛋糕時, 可唔可以都用蒸餸架呢 !
    [版主回覆02/04/2010 11:41:00]       梗係得啦!我未放哂兩個上去之前,梗會先放一個 o架嘛!

    回覆刪除
  2. 你的兩個係不銹鋼模好靚仔, 幾大呀? I mean size.
     
    消泡, 可能係椰漿的影響, 下次熱打蛋黃椰漿試試.
     
    [版主回覆02/10/2010 14:56:00]        個兩個模得 4 吋零 5 吋咋,不過 $10 個都唔駛,質地都 OK,幾抵玩, 喺 JUSCO $10 店買。         都好喎,下次試 吓學你用暖椰漿先!因為消泡關係,平時同一份量裝滿呢兩個模後都仲有剩,呢次就裝滿兩個模都 "Man Man 緊" 咋!

    回覆刪除
  3. Keith English Cottage2010年2月11日 上午12:49

    似唔似美心買的?我沒吃過這個蛋糕 ,所以不知道味道如何, 美心買好似好貴甘!
    [版主回覆02/11/2010 03:18:00]        完全唔似美心賣果 啲 o架,自己整好食好多,香好多!美心 果 啲係落 咗色素同香精整 o架,唔係天然材料,學我個 friend 話齋,只係一個好食 嘅化工廠蛋糕!

    回覆刪除