2010年6月20日星期日

環保洗衣球

        早前打開張報紙,幾乎日日都有「SOGO」做特價嘅廣告,不過我都無理到,因為諗住都唔會幫襯 o架啦!一來,我啲 "窮家仔" 點會捨得喺呢度洗錢呀;二來,個地點真係鞭長莫及,我啲住喺 "偏遠墮角" 地區( 唔係自己都嫌遠呀,係「有線」個《樓盤傳真》成日都用呢個 term 嚟形容新界樓咋 ),都唔會咁神心走到咁遠 shopping 啦,你估真係唔駛錢咩!


        但估都估唔到,原來自己到最後都有幫襯到喎,哈哈!不過就唔駛我親身出去 shopping,因為學生 Michelle 有日打電話俾我,話佢媽咪問我係咪真係買洗衣球,佢話SOGO」減到好平,原本賣開四百幾蚊減到 $268,如果係就幫我買個。雖然我唔知道呢個價係咪真係好抵買,但係呢個係個家長嘅一番心事,我梗會領情啦!咪就係喺咁嘅情況下幫襯SOGO」囉!



        其實我都知我自己後知後覺 o架喇,個洗衣球已經出咗好耐,但係我對佢嘅功能真係半信半疑,都唔知係咪真係洗得乾淨。但係 "先頭部隊" Winnie 用過話好好用,Michelle 又話真係洗到啲衫好乾淨,又唔駛落洗衣粉同柔順劑,而且亦因為唔駛洗清殘餘洗衣粉,所以洗一轉就已經可以脫水,真係連水費都慳埋。加上我早前都上過網睇過啲相關資料,覺得都幾 "可信",於是就決定買嚟用喇!


        個包裝盒寫住,洗衣球可用 1000 次,如果每日洗衫一次,可用足 3 年。咁講法,我平均每兩星期先開機 3 次,計落我咪可以用超過 10 年!? 嘩,抵呀!!!!


2 則留言:

  1. 真唔真架?
    [版主回覆06/24/2010 01:10:00]        依家好多人都改用佢喇!其實出 咗好耐 o架喇,我都係等 "收到風" 聽到人話有用我先買 嚟試咋!不過暫時都未用住,等盒洗衣粉用埋哂先用佢啦!

    回覆刪除
  2. 我都買左喎,我都係咁計數同之前都用過一個好好用!
    [版主回覆07/01/2010 19:54:00]        咁就好喇,既慳錢,又環保!

    回覆刪除