2010年6月21日星期一

芝麻雪芳蛋糕 Sesame Chiffon Cake

        今日繼續清蛋白!


        整雪芳蛋糕都係其中一個清蛋白嘅好方法,因為蛋白用量係多過蛋黃嘛,加上已經有好一段日子無整雪芳喇。咁整咩味道好呢?有咁多食譜,隻隻都想試,咁多心,點算好呢?咗一陣,發覺屋企好多芝麻product,炒好芝麻粒、芝麻粉、芝麻醬、芝麻油都有,好啦,唔駛咁傷腦筋喇,就整芝麻雪芳啦!



材料:
蛋白 110 克
蛋黃 40 克
糖 60 克
低筋麵粉 50 克
他他粉 1/4 茶匙
水 50 克
芝麻醬 30克
橄欖油 20 克
麻油 16 克
白芝麻 10 克
黑芝麻粉 10 克


以上材料份量可做直徑 17 厘米蛋糕一個或直徑 12 厘米蛋糕 2 個。


- 麵粉過篩 3 次;芝麻洗乾淨、瀝乾水,連同芝麻粉一齊放入已預熱至 150 °C
 
嘅焗爐內焗約 7 分鐘至香味出。


- 芝麻醬加水拌勻,之後加入橄欖油同麻油混合,加熱至 40 °C,備用。


- 蛋白加入他他粉,用電動打蛋器打至起泡,之後分 3 次加入 50 克糖打至企
  身。


- 蛋黃打散,加入剩餘 10 克糖,用電動打蛋器打到略為淡黃色,之後將芝麻醬、
  油混合物加入,拌勻。


- 篩入麵粉,拌勻成麵糊。


- 將蛋白霜分 3 次加入麵糊內,之後傾斜攪拌兜,用膠刮以切拌方式輕手拌勻。


- 最後均勻拌入芝麻粒及芝麻粉。


- 將麵糊倒入雪芳模內,輕敲枱面幾吓,之後放喺烤盤上,放入已預熱至 160 °C
 
嘅焗爐內焗約 25 鐘至熟透。


- 出爐後立即倒扣放涼,攤凍之後即可脫模。




其實焗緊嘅時候都已經不斷聞到好香芝麻味,食落口就更加不得之了,
啲芝麻味香到呢 ……… 今次個蛋糕唔會太濕,
乾中帶少少濕潤,真係要 "讚好"!


 



Notes:
- 蛋白霜打好之後,可先暫時放入雪櫃保持穩定性,若果變軟的話,可再打至企
  身。


- 如果無他他粉的話,可用 2 茶匙檸檬汁代替。


- 芝麻粒同芝麻粉可互相替代,亦可用同一顏色芝麻粉及芝麻粒。



        你哋亦都可以喺
Facebook Fans Page 度搵我 o架,我間小店叫做 La Cucina di Kestrel 呀,快啲 click 入去做我個 fans


4 則留言:

  1. 你想清蛋白 ,整個PAVLOVA咪一次清哂囉.......配熱情果 ,奇異果 ,或芒果都得........多多都可以一次清哂.......
    [版主回覆06/22/2010 01:00:00]        PAVLOVA 係咩 嚟 o架 ?         我有 諗過整 souffle,不過驚失敗!

    回覆刪除
  2. 我是睇完月影先生個網順便過來逛吓架, 原來呢度好多野學。 做完雪芳多出的黃你會點用呀? 我通常都係掉左佢, 不過覺得好 side喎。
    [版主回覆06/24/2010 00:07:00]        " 原來呢度好多野學 "         嘩,妳送咁大頂高帽俾我,我受之有愧呀!!  其實我都成日講,我都係入廚初哥咋,寫 blog 都只不過係想同大家分享、交流心得咋!         我今次其實係有好多蛋白等我去清,所以根本無黃剩!但如果妳覺得 嘥的話,妳可以要 嚟整 法式焦糖燉蛋 、 雪糕 、蛋黃曲奇、蛋黃醬 (Mayonaise)。

    回覆刪除
  3. 唔落芝麻醬得唔得呢?
    [版主回覆06/23/2010 23:53:00]        其實我係參考一個食譜 嚟 整 o架,原食譜寫住用 "芝麻糊" o添呀!!我心 諗,用芝麻糊咁攪 嘢!?後尾我自己改用芝麻醬咋!不過我自 己覺得個蛋糕咁香濃芝麻味都係全靠芝麻醬呢!

    回覆刪除
  4. 呢個蛋糕冇熟喎, 不過芝麻做的雪芳蛋糕總有d實, 不太鬆發呢. 是嗎?
    [版主回覆06/26/2010 01:55:00]        哈哈,縮果個已經俾我 "斬件" 上碟喇!         實,又好似唔多覺喎,同平時差唔多。

    回覆刪除