2010年6月28日星期一

粟米麵包 Corn Bread

        今日又整麵包喇!今次整個比較少見嘅粟米麵包,因為見到佢個顏色金金黃黃,好吸引,同埋我都幾鍾意粟米 o架,睇吓整出嘅麵包有冇粟米香甜味先!


麵包外皮有少少煙韌,包身軟熟,顏色又靚,very good


材料:
高筋麵粉
        400 克
玉米粉           100 克
鹽                   8 克
即用酵母        8 克
牛油               50 克
水                   275 毫升
 
- 將麵粉、玉米粉同鹽混合好,加入酵母,再加水搓成麵糰。

- 麵糰包入牛油,繼續搓成光滑麵糰,之後將麵糰滾圓,封好收口位置。
 
- 不銹鋼兜內撲上少少粉,放入麵糰,收口向下,冚好保鮮紙作第一次發酵。


- 約 35 分鐘後,第一次發酵完成,之後將麵糰輕輕搓摺作次發酵。

- 再過 30 分鐘後,將麵糰平均分割 3 份,搓成欖核形狀。

- 用水將麵糰表面噴濕,滾上粟米粉,之後作最後發酵 45 分鐘

- 發酵完成後,用利刀喺麵糰上輕輕割一刀。

- 放入已預熱至 210 °C 嘅焗爐內,先噴 1 次蒸氣,焗 10 分鐘。

- 之後再噴多次蒸氣,焗多 11 分鐘就可以出爐,放上架上攤凍。

以上材料份量可做 3 個 280 克重麵包。

食譜係嚟自梁淑欣嚟《麵包》。




好彩我只係用咗食譜嘅一半份量整咋,如果唔係,
根本無位放咁多隻 "豬仔" 入爐焗呀!
左邊果個收得唔好呢!







麵包香就香喇,好食就好食喇,不過隻手真係臭到依家呀,
洗極都一 "朕" 羶味,下次都係用番固體菜油好喇!

 




麵包中間底部未發得夠呢!




Notes:
- 玉米粉唔同一般用
嘅粟粉,玉米粉嘅英文係 corn meal,有時又會用意文 polenta
  ,係用乾燥粟米磨成粉,所以顏色係黃色;而一般煮餸用粟粉其實係粟米澱粉
   corn starch,所以顏色係白色。買果陣最好先睇一睇顏色同英文名稱,咁就唔會
  買錯。





- 我自己額外加咗同鹽相同份量糖落去搓麵糰,一來想包包有少少甜味,二來怕
  酵母無咗糖會唔識 "做",唔敢博呀!

- 麵糰表面滾上嘅玉米粉係食譜份量以外。

- 如果焗爐無蒸氣功能的話,可以喺入爐前先將麵糰表面噴濕,焗10 分鐘後,
  打開爐門,向爐內噴水即可。
 


4 則留言:

  1. 相當唔錯呀 ,加左玉米粉香好多,又有營養...內幢都好鬆軟呀.....
    [版主回覆06/29/2010 01:35:00]        多謝妳咁讚賞呀!其實都係全靠有部 food processor 咋,如果靠我手搓,肯定無咁靚啦!

    回覆刪除
  2. 玉米粉未試過....睇吓有冇得賣先?
    [版主回覆07/01/2010 20:11:00]        應該實有得賣啦,因為 cornmeal 係鬼佬 嘢!

    回覆刪除
  3. 我鍾意呢個款嘅包包,有心機時都做下先,不過要齋靠一對手~
    [版主回覆07/01/2010 20:10:00]        唔緊要啦,當係做運動趕走 bye bye 肉囉!

    回覆刪除
  4. OH... THANKS....乜有d咁勁既功能架~~
    其實我係睇開你個blog, 記得你影過一張爐既相~~ 咁岩睇廚房男見你講你個爐識噴蒸氣喎~~咁睇下你d舊post 問下你囉~~~
     
     
    [版主回覆07/20/2010 02:11:00]        哦,唔怪得之啦,仲以為我被人 "偷窺" 都唔知 o添!

    回覆刪除