2011年4月7日星期四

照燒煎雞扒

        懶蟲又上身喇!今晚淨係煎雞扒,煮番個照燒汁淋上面就算數,又係懶人菜一道!



材料:
急凍雞扒
即食紫菜
炒香芝麻
七味粉


醃料:
日本醬油
老抽


清酒
胡椒粉



照燒汁


材料:
日本醬油
味醂
清酒


- 雞扒解凍,切去多餘脂肪,洗淨後用抹手紙索乾水份。


- 用醃料醃好雞扒;紫菜剪成幼絲,備用。


- 燒熱油,將雞扒兩面煎香至金黃色,盛起。


- 照燒汁料倒入煲內煮至濃稠即可。


- 將照燒汁淋上雞扒上,灑上七味粉、芝麻及紫菜絲即成。




Notes
- 煎雞扒時最好先煎雞皮果一面,將多餘油份迫出之餘,亦可減少用油。


- 照燒汁材料比例 — 醬油:味醂:糖 = 2:1:1,清酒則隨個人喜好增減。



        你哋亦都可以喺
Facebook Fans Page 度搵我 o架,我間小店叫做 La Cucina di Kestrel 呀,快啲 click 入去做我個 fans


3 則留言:

  1. 充得下場面啦...
    [版主回覆04/07/2011 14:27:00]        聽到妳呢包都有番 啲安慰 ,無咁內疚!

    回覆刪除
  2. 嘩...整得咁靚都叫懶人菜, 咁我個d咪唔食得囉!
    [版主回覆04/09/2011 16:04:00]         嗱 嗱 嗱,妳咁講就唔 啱喇!  我呢個 餸因為整法簡單又易煮,所以先叫做懶人菜,一樣好味道。有時即使我花 咗大半日時間去整一樣 嘢,都可能未必好食 o架!妳整果 啲可能比我呢個更加簡單、更加 "懶",但係一樣可以好好味 o架!有捧場客就得啦!

    回覆刪除
  3. 都唔算求其喇, 我會用現盛照燒汁
    [版主回覆04/09/2011 16:01:00]        不過一 諗起雪櫃其中一層全部都係醬料就唔想再買多樽喇! 啲醬料成日都話開封後要冷藏,攪到乜都放哂入雪櫃,煩!

    回覆刪除