2011年4月26日星期二

復活節派對

        噚日一早去探完阿爺、阿嫲同表舅父後,就去 Louisa 屋企玩,當然唔少得 Winnie 同明仔啦!好友聚頭,梗係又試整嘢食啦!



首先出場,係 Louisa 整薯蓉湯,好creamy,
但又唔會太濃太膩,好!


 



呢個係集體製作Quiche Lorraine,餡料有煙肉、洋蔥、雞蛋、
忌廉同 mozerella cheese。


 



印象中應該係第一次食鹹批,味道唔錯,下次自己整吓先!


 



        呢碟就係明仔指定要我整俾佢食無錫排骨,個個都讚好食呀!Winnie 仲話下次要整雙份,俾份佢拎番屋企食喎!最攪笑仲係 Jovy,見到我整就即刻問我點煮,反正我有帶個食譜去,又有英文說明,我索性俾咗佢算數,估唔到連菲傭都咁欣賞喎!我今次專登買咗包紅麴米嚟整,顏色果然靚好多,望落個賣相都 prof. 好多


 



呢個係明仔同 Winnie 一齊整嘅黑森林蛋糕。


 



有冇覺得呢個黑森林蛋糕係個 A 貨呢?因為有人偷懶,唔願
整朱古力碎,咁咪求其灑朱古力粉喺面就算囉!


 



蛋糕包括咖啡海綿蛋糕、朱古力 mousse 同酒浸櫻桃,個人覺得
酒味過濃,食完後唔係好妥,Louisa 話我係第一個
食蛋糕食到醉嘅人!


 



明仔整好帶過去嘅綠茶豆腐布甸。


 



呢個布甸超正,又香又滑,不過豆腐味較濃,蓋過哂綠茶味,
如果再甜番啲就更加 perfect 喇!


7 則留言:

  1. 有得玩有得食, 好喎!
    [版主回覆04/27/2011 19:05:00]        基本上我 哋幾個一走埋一齊就整 嘢食,攪到一向都唔會整 嘢食 嗰個依家都買爐買 "架撐" 加入戰團!

    回覆刪除
  2. 好多美食呀.   What a wonderful party that you all had!
    [版主回覆04/27/2011 19:06:00]        咁妳又一齊 join 埋我 哋 囉!

    回覆刪除
  3. 咁豐富......想引 C 人咩?
    [版主回覆04/30/2011 18:45:00]         妳整 嘅 三文魚菠菜批都唔弱喎!

    回覆刪除
  4. 樣樣都勁吸引呀...
    [版主回覆04/30/2011 18:45:00]        係咪真架?

    回覆刪除
  5. 你咩事鹹批都未食過架..超級唔係路啦....我平時整一個當飯食1,2件架.... 無鍚骨用老抽/冰糖就可以有哂色同光澤,使乜用紅 麴0者..
    [版主回覆04/30/2011 18:47:00]        係呀,真係未食過,食嚫都係甜批。         有落紅麴靚好多 o架!幅相睇唔到紅色,真實睇好靚 o架!

    回覆刪除
  6. Agnes的自煮世界2011年5月4日 上午11:34

    睇相引死人!
    [版主回覆05/05/2011 01:55:00]        真係咁吸引?

    回覆刪除
  7. Agnes的自煮世界2011年5月5日 上午10:33

    我add佢你喺FB,咁你話吸唔吸引!
    [版主回覆05/07/2011 15:02:00]        咁真係要多謝妳呀!妳個 salami foccacia 咪仲掂!

    回覆刪除