2011年4月16日星期六

翠玉瓜粟米鬆餅 Zucchini & Corn Muffin

        早幾個禮拜同 Louisa 傾開想試吓整鹹 muffin,佢拎咗本 muffin 天書出嚟一齊研究,我哋不約而同都睇中咗一個食譜,好想試整,呢個 muffin 係用咗玉米粉去整,所以顏色非常金黃,真係好吸引,於是我就即刻記低咗麵粉同玉米粉個比例,預備隨時得閒就試整。

        今日就做咗呢個玉米粉鬆餅喇,由於係實驗性質嘅關係,所以用料就比較簡單,我淨係加咗翠玉瓜同香草落去整,但效果已經非常好,咁下一次就可以用玉米粉嚟整鹹 muffin 喇!




材料:
翠玉瓜               約 225
低筋麵粉           
150 克
玉米粉               100 克
泡打粉               1/2 茶匙
糖                      150 克
橄欖油               150 克
水                      100 毫升
雞蛋                   3 隻
羅勒 ( Basil )      適量

 
以上材料份量可做鬆餅 15 個。

- 翠玉瓜洗乾淨,之後切成細薄片;所有粉類混合過篩 3 次。

- 橄欖油同糖混合,之後用電動打蛋器以低速拌勻。

- 將粉類篩入,低速拌勻後再加入水同蛋拌勻。

- 加入翠玉瓜同羅勒,用膠刮輕手拌勻。

- 將麵糊倒入鬆餅模內,放入已預熱至 190 °C 嘅焗爐內焗 25 分鐘。

- 出爐後放上架上放涼。


味道好特別,好香,但真係唔識得點去形容,我覺得好有
「西餐」風味,可能係因為粟米、翠玉瓜同
香草都係煮西餐時嘅常用食材啦!

 

 
 
 
上次跟食譜整翠玉瓜鬆餅時,由於翠玉瓜係刨成幼絲,唔係
好食得到佢嘅味道,所以今次我就特意切成薄片,
效果果然好好多,食到翠玉瓜嘅質感同清甜。

 

Notes
- 米粉 ( corn meal ) 係用原粒粟米粒磨成粉,所以係黃色嘅,而唔係一般煮
  用、
白色嘅粟粉 ( corn starch )


- 拌勻粉類時記得要快手同輕手,避免攪拌過度而產生筋性,令鬆餅唔夠鬆軟。

- 水可用牛奶代替;而橄欖油則可用牛油溶液代替。

 
 

12 則留言:

  1. 我之前都整過呢類用玉米粉既muffin啦...真係加咩落去都得...
    [版主回覆04/17/2011 00:11:00]        妳都整 過呀,覺得味道如何?

    回覆刪除
  2. 係咪食落有咸味 ? 因為見材料中無鹽ge成份。
    [版主回覆04/17/2011 00:10:00]        呢個唔係鹹 muffin,都係甜 嘅!遲 啲先 整鹹 muffin。

    回覆刪除
  3. 咦! 翠玉瓜<--我未試過整蛋糕呀~!搵日要跟下先...我習慣性撻野..
    撻咗妳嗰食譜先...THANK YOU
    [版主回覆04/17/2011 22:57:00]        撻 嘢 ,賊仔,妳咪走呀!人 嚟,同我搶哂佢 啲私房食譜走!         翠玉瓜食譜好 common o架咋,好多網友都有整,妳試試啦,好清甜,好好味呀!

    回覆刪除
  4. 我喺鬼佬書都見過呢類馬芬,口味唔知係咪容易接受呢?
    [版主回覆04/17/2011 23:01:00]        點解咁講呀?妳唔鍾意食翠玉瓜咩?

    回覆刪除
  5. 感覺怪怪哋咁喎! 翠玉瓜一向用來煮餸, 突然放在蛋糕上好似.......
    [版主回覆04/18/2011 23:56:00]        咁今次就輪到妳孤陋寡聞喇!妳上網 search 吓就知道有好多食譜 o架喇,even 我之前都跟食譜整過另一款啦 ( 上面有 link )!

    回覆刪除
  6. 唔知你食過Dan Ryan's的walnut muffin未呢?真係好好食,可惜冇食譜!
    [版主回覆04/22/2011 23:55:00]        無食過呀!咁佢點好食法?係用料、味道,定係 texture 好呢?

    回覆刪除
  7. 好香!好鬆軟!好難忘!好想識整!雖然個樣唔多好,不過真係好持別,有機會去試下丫!
    [版主回覆04/23/2011 14:26:00]        妳講到真係好吸引咁喎!

    回覆刪除
  8. http://sugarcooking.blogspot.com/2010/06/healthy-zucchini-apple-muffins.html

    類似呢個!
    [版主回覆04/23/2011 14:26:00]        唔係呀,如果個賣相似呢個都唔差呀!除 咗合桃,仲有無其他 料呀?佢賣幾錢個?

    回覆刪除
  9. 係麵包籃入面其中的,所以算係free!
    [版主回覆04/23/2011 23:57:00]        我上網 search 過,好多人都讚好食,其實係合桃之外,仲有無其他料?

    回覆刪除
  10. 多謝你陪我顛,味道除了合桃應該沒其他,口感有點似carrot cake,有人話叫zucchini walnut cake 但我唔肯定,但真的好想可以整到咁好味的muffin啊!

    也許下次我去Dan Ryan's會忍不住問他們成份有乜,哈哈!
    [版主回覆04/24/2011 01:02:00]        " 多謝你陪我顛 "         咁妳又唔好咁講,大家分享交流 吓嘛!         我都見有 啲 blogger 話裡面有翠玉瓜。既然妳話似 carrot cake,我見個樣都幾似,咁妳可以大膽一試呀,將甘荀改成翠玉瓜試試嘛!          如果妳唔介意的話,我可以俾少少 tips 妳:加入乳酪整 muffin 係會鬆軟 啲,因為酸性材料可以幫助鬆餅焗得鬆軟;溝入部份高筋粉之後,個 texture 會軟熟 啲兼無咁鬆散,妳不妨試試啦!

    回覆刪除
  11. Thank you!!
    [版主回覆04/25/2011 00:48:00]        唔駛客氣!

    回覆刪除
  12. 栗米粉  請問那裏有得買?
    [版主回覆07/20/2011 01:06:00]        我係 喺一間糧油批發店度買 o架!不過我知道有某些烘焙店都有 得賣 o架!

    回覆刪除