2011年5月9日星期一

油浸番茄乾

        早幾個月喺圖畫館度見到本書,係教整西式醃菜,其中一個食譜係橄欖油浸番茄乾,起初以為就咁將啲番茄乾放入油裡面就攪掂,原來都有其他步驟嘅,所以我都想同大家分享一吓。






材料:
番茄乾                           25 克
月桂葉 (Bay Leave)      1 塊
初榨橄欖油                   100 毫升

- 番茄乾放入碗內,用滾水浸過面,靜置 5 分鐘。

- 將番茄乾放上篩上隔水,再用抹手紙索乾水份。

- 將番茄乾放入玻璃樽內,再放入月桂葉,之後倒入橄欖油。

- 冚好蓋後,醃最少兩星期就可以用。



醃好嘅番茄乾可以用嚟煮餸、整麵包同整 muffin,用途多多。

 


打開個蓋,勁香呀,簡直係香氣撲臭,真係有股衝動
想即刻食落肚! 我諗用呢啲油嚟整油醋汁
蘸麵包食,肯定好正呀!





Notes
- 玻璃樽用之前必須消毒,方法請參考《玻璃樽消毒方法》。

- 橄欖油要確保完全覆蓋番茄乾。

- 食譜建議用 175 毫升容量玻璃樽嚟整,盡可能裝滿整個玻璃樽,避免有大量
  空氣於樽內。





 

5 則留言:

  1. 咁大樽油先浸得嗰幾隻!
    [版主回覆05/11/2011 19:21:00]        係我浸得少 啫, 因為呢次係實驗呀!

    回覆刪除
  2. 你的番茄乾是不是自製的? 烘焙店買的超級咸。
    [版主回覆05/11/2011 19:22:00]        妳講得無錯,烘焙店果 啲真係幾鹹,不過浸過水都已經好好多 喇!

    回覆刪除
  3. 多謝分享啊!! 呢個係咪 Semi Dried Tomato 啊?
    [版主回覆05/11/2011 19:25:00]        我都唔係好清楚喎,中文就咁寫住番茄乾,英文就寫住 Sundried Tomato 囉!

    回覆刪除
  4. 用車厘茄焗乾整仲正..更加新鮮...
    [版主回覆05/11/2011 19:26:00]        妳意思係用新鮮車厘茄?快教路啦!用普通番茄唔得呀?

    回覆刪除
  5. 我都有興趣.
    [版主回覆05/16/2011 16:28:00]         有興趣就試試啦,唔難整。

    回覆刪除