2011年5月21日星期六

白切雞

        今晚第一次整白切雞,以前媽咪同老竇整嚫白切雞都係蒸嘅,今日上網睇先知道原來好多 blogger 都係用浸嘅方法,本來我都諗住用番蒸嘅方法,一來乾手淨腳啲,又唔駛洗煲,二來就係覺得用浸嘅方法會將隻雞啲味浸哂出嚟,應該無咁好食,但係後尾見到有個 blogger 話用浸方法整,隻雞前所未有咁滑,仲滑過豆腐花咁話,真係勁誇張!!


        好,咁就一於試試浸雞啦!



材料:
冰鮮雞
薑蓉
蔥花
雞粉


醃料:
紹酒
薑汁


- 雞洗乾淨、瀝乾水,用抹手紙索乾水份後用醃料搽勻裡裡外外,醃 10 分鐘。


- 煲滾水,加少少鹽,將雞浸入水內 1 分鐘,拎起,倒去雞腔內嘅水。


- 之後再浸多 1 分鐘,同樣做法。


- 將雞放回煲內,冚蓋滾 5 分鐘後熄火,焗約 20 -25 分鐘。


- 將雞拎出,立即放入冰水內過冷河至雞完全涼透。


- 撈起,瀝乾水份即可切件上碟。


- 將蔥花、薑蓉、鹽同雞粉拌勻,備用。


- 燒熱適量油後倒入薑蓉同蔥花內,拌勻,即成為薑蔥蓉。



平時都係老竇負責洗雞同剪雞,今晚我又豁出去喇,自己一手包辦。
但好神奇,估唔到隻雞一都唔肥喎!而且剪雞原來都好輕易,
仲唔怕斬到周圍都係油 o添,真係好方便。


 



我一向都係食雞胸,我夾咗一嚿俾老竇試食,佢都未等我開口問佢,
佢已經即刻話好嫩滑!無錯,真係比起蒸滑好多好多,
但係就無滑過豆腐花咁誇囉,雞皮都真係爽啲 o架!


 


Notes
- 將雞浸 1 分鐘後拎出倒去雞腔內嘅水,可以將清除雞腔內嘅血水。


- 若果浸雞水未能完全浸過雞面時,焗 10 分鐘後需要反轉身繼續焗。


- 將浸好嘅雞浸冰水過冷河,目的係要雞皮立即收縮,到切件後就唔會再收縮,亦
  可以令雞皮比較爽脆。


        你哋亦都可以喺 Facebook Fans Page 度搵我 o架,我間小店叫做 La Cucina di Kestrel 呀,快啲 click 入去做我個 fans


6 則留言:

  1. 幾時都係浸架..我都係用浸...蒸既時間長同埋冇咁均勻...你下次可以整埋豉油雞啦..
    [版主回覆05/22/2011 01:00:00]        但係其實蒸會唔會更加原汁原味呢?我試過留低 喺碟上面 嘅水,非常之甜,但隻雞其實就無乜味,初時以為係冰鮮雞無味,但 照咁睇應該又唔係無味喎!可能落哂去浸雞水度。         係囉,以前食蒸 嘅白切雞都比較 嚡!         豉油雞其實我都想整 o架,不過唔知點點處置 嗰一大煲豉油雞汁料!

    回覆刪除
  2. 有時整雞飯比老公同仔食個時,佢地會覺得唔夠入味,但已經醃過夜
    唔知係咩原因呢?
    [版主回覆05/22/2011 01:04:00]        妳有冇連雞腔裡面都搽埋醃料呀?如果淨係搽雞皮應該比較難入味,因為雞皮脂肪較厚。         不過其實我覺得好講隻雞本身 嘅質素,好多人都話,想白切雞好食 ,一定要用靚新鮮雞。咁妳係咪用新鮮雞呢?

    回覆刪除
  3. 好靚喎
    [版主回覆05/22/2011 01:01:00]        多謝妳呀!如果用黃油雞整仲靚呀!

    回覆刪除
  4. 浸雞我將鹽落入滚水......大火一滚起即熄火浸一小時即成。
    [版主回覆05/23/2011 13:24:00]        係喎,妳唔提都唔記得打埋滾水要落鹽 o添,即刻補番先!

    回覆刪除
  5. thanks ah..last nite i watched Siu Yee show in tvb always talk about this..i'm thinking if too much to clean after..cos with the oil in the pot..but i think now that you said the good result...so i 'll try sometime sin!
    [版主回覆05/25/2011 02:18:00]        Yes, you're right! I need to clean & wash more with this method. If the chicken is just steamed, then only one plate should be cleaned. However, it's really yummy then the steamed one.

    回覆刪除
  6. 成隻雞浸我都未試過, 因為我地得兩個人, 只係浸雞脾+雞翼。
    下一次要試下浸整隻雞.....
    [版主回覆05/27/2011 11:10:00]        我屋企都係得兩個人食咋,所以浸一隻雞分兩餐食。我買呢隻係細細隻 嘅芝麻雞。

    回覆刪除