2011年5月2日星期一

芝麻麻糬多士 Sesame Mochi Toast

        前兩日拎起本麵包書嚟睇,發現有個食譜好得意,係加入咗糯米粉嚟整麵包,一向鍾意食煙韌嘢嘅我,當然對呢個包好有興趣啦!趁今日得閒就試吓整先。



材料:
高筋麵粉      215
糯米粉
         38
                 3
                 40
蛋液
              15
蜂蜜
              12
即用酵母
      4
                130
黑芝麻
          12
白芝麻
          12
橄欖油          15

- 芝麻洗乾淨後,放入焗爐內用 140 °C 15 分鐘至乾身及香味出。

- 除橄欖油外,將所有材料放入食物處理器內,之後逐少加水搓成麵糰。

- 加入橄欖油,繼續開機搓成有彈性嘅麵糰。

- 拎出麵糰,用手搓揉、摔打成光滑麵糰。

- 將麵糰放入已灑粉嘅兜內,冚好保鮮紙,發酵 45 分鐘。

- 拎出麵糰,排氣,平均分割成 2 份後再次滾圓,鬆弛 15 分鐘。

- 麵糰再次排氣,用已灑粉嘅擀麵棍擀薄成長方形。

- 由較長嘅一邊開始捲起,邊捲邊捏緊麵糰,鬆弛 10 分鐘。

- 再次擀薄麵糰,其闊度應與吐司模闊度相若,然後捲起,捏緊收口。

- 將捲起麵糰放入吐司模內,包好保鮮紙作最後發酵,時間為 45 - 60 分鐘。

- 當麵糰發酵至八成滿後,將吐司模放入已預熱至 180 °C 嘅焗爐內焗約 30 分鐘。

出爐後將麵糰放上架上攤凍即可。

以上材料份量可做 450 長形多士 1 條。

食譜出自辜惠雪嘅《白變麵包 DIY》。
 
 
 
 
今次都已經專登秤好麵糰重量先分割,
都唔知點解硬係邊高邊低嘅!
 
 
 
 
 
 
呢次個包包係近期最滿意嘅一個,好濃芝麻味之餘,又又好香嘅
蜂蜜味。因為加入咗糯米粉搓麵糰,所以外皮勁煙韌,
包肉就濕潤煙韌,會不斷 encore 呀!
 
 
 
 
 
 
Notes
- 原食譜用料為牛油及全黑芝麻各 25

- 新鮮酵母與即用酵母用量之間的轉換方法,請參考《不同種類酵母用量之調整》。

- 芝麻亦可放入白鑊內炒香。

 
 
 

5 則留言:

  1. 係咪好煙UN架?我都好鐘意呢種感覺呀!我覺得高低係個爐問題,呢D係我焗旦糕既經驗,唔知對不?
    [版主回覆05/03/2011 00:45:00]        係呀,真係煙煙韌韌 o架,尤其係個麵包外皮,真係好有 o趙頭。         唔關個爐火事,因為發酵 嗰陣時已 經係咁 o架喇!

    回覆刪除
  2. 高低的原因,可能是造型時出現的,
    鬆緊都有影響
     
    [版主回覆05/04/2011 03:16:00]        我都估係呢個原因,又或者係其中一個麵糰芝麻比較多,麵粉重量相對少 咗!

    回覆刪除
  3. 係咪好食d呢...芝麻野鐘意....
    [版主回覆05/04/2011 03:15:00]        芝麻食品真係勁香口呀!

    回覆刪除
  4. 呢個你整得勁正呀.....
    唔係路架你........影到正成咁.....好想食呀....
    我又要整呀...用咩型模比較好啲呢?
    [版主回覆05/04/2011 03:14:00]        妳咁抬舉我!?我不 嬲都唔 識影相 攞角度呀!        都知妳呢個芝麻精實睇中呢個包包 o架喇!我係用一般方包 / 吐司模整 o架,妳睇番之前個 白麵包多士 啦,我有影到個模 o架!

    回覆刪除
  5. 我又係好想試糯米粉整包呀!唔係見好多人整過,你整得咁正! 攪到我又想試下整 tim~
    [版主回覆05/04/2011 03:10:00]        咁仲唔 " 揸 揸林 " 郁手整!好正 o架!

    回覆刪除