2011年8月8日星期一

味噌枝竹南瓜炆排骨

        幫襯完「樹記」,上個禮拜用鮮腐皮整薑蔥魚肉腐皮卷,今個禮拜就用枝竹嚟炆南瓜同排骨。南瓜清甜,枝竹有豆香,味噌夠鮮味,整道餸充滿不同嘅口味層次同口感。



材料:
腩排
枝竹
南瓜
薑片
蒜片


醃料:


日式醬油
清酒
味醂
粟粉


調味料:


赤味噌
味醂
清酒
麻油


- 腩排洗乾淨、瀝乾水,用醃料醃好;枝竹洗乾淨後用清水浸軟,剪成段。


- 南瓜去皮、去瓤,之後切件,備用。


- 燒熱油,放腩排落鑊爆炒,之後加入薑片同蒜片一齊爆香。


- 加適量水,放入味噌煮開,加埋枝竹落鑊,再煲滾後轉慢火炆至排骨同枝竹腍身。


- 將南瓜加入,落糖、鹽及清酒調味。


- 當南瓜炆至腍身後,加埋味醂,兜均後再灑上麻油,即可盛起上碟。



味道估唔到咁香濃,老竇都食到耳仔郁!


 



對我嚟講,當然係枝竹同南瓜好食過肉啦!



Notes
- 南瓜勿太早落鑊炆,因為比較容易煮熟,煮過龍就會變成南瓜蓉。


- 如果全部材料都煮好,但仍有好多汁料剩低時,可用粟粉水埋個薄芡。


- 媽咪教落,枝竹個彎位係好難炆得腍,甚至係炆極都炆唔腍,所以最好就係將個
  位剪低,留番嚟煲湯,咁就一定夠腍喇。
  




        你哋亦都可以喺
Facebook Fans Page 度搵我 o架,我間小店叫做 La Cucina di Kestrel 呀,快啲 click 入去做我個 fans


3 則留言:

  1. 南瓜好有益......I like this one!!!!
    [版主回覆08/09/2011 18:06:00]         咁妳 嗰邊有冇 味噌賣呀?

    回覆刪除
  2. 想請問赤味噌 係點樣樣架,係邊度買架?
    [版主回覆08/09/2011 18:12:00]        味噌即係日本人用 嚟煮麵豉湯 嘅麵豉醬,而赤 味噌係啡紅色 嘅麵豉醬,係日本超市一定有得賣,我係 喺「JUSCO Supermarket」買 o架!俾包白味噌個樣妳參考 吓啦:

    回覆刪除
  3. 唔該晒你呀!真係好人
    就係想買嚟跟你食譜整,而且吉之島我都方便,哈哈~
    [版主回覆08/10/2011 01:31:00]        唔駛咁客氣喎,我寫個食譜都係想同大家分享一下嘛!         煮完之後再話俾我聽味道如何啦!

    回覆刪除