2011年8月22日星期一

鍋貼

        繼續清冰格行動,用埋之前包餃子時剩低嘅水餃皮,今次試吓整鍋貼,睇吓效果如何先!



材料:
免治豬肉
娃娃菜
薑蓉
蔥花
水餃皮


醃料:


生抽
紹酒
麻油


- 豬肉先用醃料醃好;菜洗乾淨,切碎,之後加少少鹽拌勻,靜置 20 分鐘。


- 將菜粒過水,洗去多餘鹽份後,用手搾乾水份。


- 菜粒、薑蓉同蔥花加入豬肉內,拌勻成餡料。


- 將餡料放上水餃皮,包好後放喺已灑粉嘅碟上,備用。


- 燒熱油,將餃子逐隻放入平底鑊內煎 2 分鐘。


- 之後加入水及少量白醋至餃子 1/3 高度,冚好蓋,用中慢火煮 5 分鐘。


- 打開鑊蓋,繼續煮至水乾為至。


- 當所有水份都蒸發後,乾煎至底部金黃即可。



估唔到第一次煎鍋貼都唔錯喎!


 



你睇,鍋貼個底煎到幾金黃,好香脆 o架!


 



今晚做北方人,除咗煎鍋貼,仲整咗粢飯同豆漿,全部都係自家出品哦!


Notes
- 菜粒加入鹽可將水份逼出,以免因滲水而令水餃皮濕透。


- 煮餃時加少量白醋,可以令煎好嘅鍋貼皮更加香脆。


- 乾煎鍋貼時切勿用大火,避免煎燶。



        你哋亦都可以喺
Facebook Fans Page 度搵我 o架,我間小店叫做 La Cucina di Kestrel 呀,快啲 click 入去做我個 fans


4 則留言:

  1. 粢飯我都好想整黎食呀﹐不過一諗到要炸油炸鬼﹐我又唔想炸喇~
    [版主回覆08/22/2011 16:14:00]        駛乜自己炸呀,買咪得囉!開咁大鑊油炸小小 嘢 ,炸完之後又唔知點處置鑊油,唔通倒哂佢咩!快 啲去買條返屋企整啦!

    回覆刪除
  2. 你條友仔..越來越耍家啦.鍋貼, 栥飯都整埋..開檔呀...
    [版主回覆08/22/2011 16:16:00]        有幾耍家呀?都係玩玩 吓咋!如果我可以整到好似「八方雲集」咁 就開檔啦!

    回覆刪除
  3. 餃子&鍋貼都是我的致愛啊!
    [版主回覆08/23/2011 14:42:00]        果然係同道中人呀!無論湯餃、蒸餃定煎餃,我都一樣鍾意呢!

    回覆刪除
  4. 粢飯.....  唔油炸鬼都好味架, 我整落肉鬆同炸菜都一樣咁正呢!
    [版主回覆08/24/2011 17:01:00]        原來妳都鍾意粢飯呀!  不過我同妳相反,唔係太好肉鬆,所以無用到。

    回覆刪除