2011年8月25日星期四

巴東雞球

        原來媽咪以前影印咗一份食譜,成份食譜都係教煮東南亞菜式,睇見個個餸都想試吓煮,真係唔知揀邊款好!突然見到有巴東牛肉個食譜,第一時間即刻諗起上次農曆年Louisa 屋企團拜時,佢哋個個都讚個巴東牛肉好食,我自己當然就無食到啦,唔知有幾好味,咁不如就自己用雞肉煮一次試吓味道啦!




材料:
急凍雞扒     
2
椰漿              1


醃料:


生抽
胡椒粉
紹酒


醬料:
紅辣椒           10
乾蔥頭           55  
蒜頭               38
南薑              1 湯匙
蝦膏              3/4 茶匙


調味料:
芫荽粉          1 茶匙
小茴粉          3/4 茶匙
胡椒粉          少許
                  3/4 茶匙
                  1 茶匙


- 雞扒解凍、洗淨,然後切件,用醃料醃好。


- 紅辣椒洗淨去蒂;乾蔥頭同蒜頭去衣;南薑洗淨刮皮。

- 將所有醬料材料一齊切碎,之後用石樁樁幼,拌至糊狀。


- 燒熱油,將雞肉放鑊內略煎,盛起備用。


- 加 3 湯匙油,用慢火爆香醬料,將雞肉回鑊兜炒。


- 加入調味料兜勻後,倒 1/2 杯椰漿入鑊,煮至汁將近乾。


- 再倒入椰漿及水各 1/2 杯,用慢火煮至收汁即成。



呢個石樁係老竇喺大陸買返嘅,本來都叫咗佢唔好買,咁鬼死重,都好少
機會用到,用攪拌機快手好多
。點知有一日佢同我講話實在好平,
所以都係買咗返嚟! 呢個小型石樁盛惠 $8 人仔,抵玩嗎?


 



呢個巴東汁味道其實有啲似紅咖喱,材料都差唔多,
不過就要煮到收乾汁為止,同煮咖喱唔同。


 



煮呢個巴東菜式有樣好,就係煮到收乾汁後,啲油完全留番哂喺個煲度,
咁就唔駛怕食哂啲油落肚啦!



 


Notes
- 紅辣椒用量可依個人口味增減。


- 小茴粉即孜然粉。


- 無石樁的話,可用攪拌機攪打至幼細。


- 食譜內提到一個秘技,當煮巴東牛肉或咖喱菜式時,萬一汁料過多,味道偏淡時,
  不宜用大火將汁煮乾,因為容易煮燶及黐底,此時,最好加入適量椰子粉煮一陣,
  汁料就可以收乾,保持原味嘅同時又唔會煮燶。


- 椰子粉可買現成無糖椰子粉,又或者可以自製,方法係將椰絲用白鑊慢火炒至香脆
  ,之後放入攪拌機內磨成粉即成。



        你哋亦都可以喺
Facebook Fans Page 度搵我 o架,我間小店叫做 La Cucina di Kestrel 呀,快啲 click 入去做我個 fans


5 則留言:

  1. 勁惹味呀, 我曾經喜歡吃一間餐廳的巴東牛肉, 可惜已執左.
    咁多配料, 我連買都唔識.
    [版主回覆09/01/2011 01:47:00]        咁真係好可惜喎!         其實材料都算普通,只要去香料舖、印尼土產店或東南亞超市就會有得賣。

    回覆刪除
  2. 冇果個"中"可以點"中"爛d野 巴東牛肉我都好鐘意食
    [版主回覆09/01/2011 01:49:00]         妳無留心聽書喇,要罰喎!!         用攪拌機攪碎哂佢咪仲快手啦,我都係貪得意用個樁之嘛!平時我都係用攪拌機。

    回覆刪除
  3. 我上次同你講果間印尼野, 佢既巴東牛好唔錯....正...你有冇去骨架...
    [版主回覆09/01/2011 01:52:00]        妳梗係 嗰間印尼餐廳 嘅捧場客喇!         我係用急凍雞扒整,無骨 o架喎!

    回覆刪除
  4. 你家都有好多配料播, 吾怪得你做得咁得心應手啦!
    [版主回覆09/01/2011 01:55:00]        都唔係 o架,好多都係為 咗整呢碟 餸而買 o架咋,不過咁 啱我又有芫荽 粉同小茴粉囉!

    回覆刪除
  5. 以後我要煮野食又多個地方可以學啦
    你教法好易明呀 thank you
    [版主回覆06/07/2013 03:15:33]真係唔使客氣,反正我都未必一定幫到妳呢!因為我都係一邊做、一邊學習緊呢!
    [Tsang Mei Wa回覆06/06/2013 13:49:55]好呀 我5客氣嫁 如果有5明我就請教你啦
    [版主回覆06/03/2013 00:13:18]唔好客氣,妳有唔明的話都可以問我,希望我能夠盡量幫到妳啦!

    回覆刪除