2011年8月8日星期一

櫻桃法式焦糖燉蛋 Cherry Crème brûlée

        對於我嚟講,一盒 1 L 嘅 cream 真係有排食,每次要清  cream 時,除咗會整雪糕之外,就一定會整  crème brûlée,呢兩樣都係可以大量 "消耗" cream。


        不甘平凡嘅我,今次又玩嘢之餘,仲順便清埋剩低酒漬櫻桃



材料:
蛋黃            
2 隻
淡忌廉         125 克
豆漿             125 克
砂糖              20 克
櫻桃酒          1 湯匙
酒漬櫻桃      適量


- 蛋黃用打蛋器拂打成蛋液,加入淡忌廉拌勻,之後再拌入少量豆漿。

- 將剩低嘅豆漿倒入煲內煲滾,加入砂糖煮溶。


- 將熱豆漿逐少加入忌廉蛋液內,邊倒邊用打蛋器攪拌,之後再倒番入煲內加熱。


- 忌廉蛋液加熱後離火,拌入櫻桃酒後過篩,再加入酒漬櫻桃拌勻


- 將混合物倒入疏乎厘盅內,放上烤盤,並將凍水倒入烤盤內


- 放入已預熱至 180 °C 嘅焗爐內焗 25 分鐘,出爐攤凍。


- 燉蛋面灑上少少砂糖 (份量以外),用火槍將砂糖燒焦成焦糖即可。


上材料份量可做燉蛋 3 杯。



充滿酒香之餘,仲食到原粒酒漬櫻桃。


 



燒完脆焦糖之後,面頭暖,裡面凍,雙重味覺享受!
 


Notes
- 將混合物過篩可隔走凝固物,令燉蛋更加幼滑。


- 如果想燉蛋加快放涼的話,可放入雪櫃內雪凍


        你哋亦都可以喺 Facebook Fans Page 度搵我 o架,我間小店叫做 La Cucina di Kestrel 呀,快啲 click 入去做我個 fans


3 則留言:

  1. 乜你燒到好似中咗槍咁架!
    [版主回覆08/09/2011 18:04:00]        哈哈,呢樣 嘢 唔關我事,我從來都未 揸過火槍 嚟燒 嘢,呢個指定動作一定係由我老竇執行!

    回覆刪除
  2. Motonako 形容得超好笑 !  
    [版主回覆08/09/2011 18:05:00]        作死妳咩,手指拗出唔拗入,陪人 哋笑 埋一份!

    回覆刪除
  3. 焦糖燒得香啲仲好味啲呀, 我好耐冇食cream brulee喇....
    [版主回覆08/17/2011 00:30:00]        我老竇每次 揸住支火槍 燒嚫都勁 high,所以我唔敢叫佢燒咁耐,怕出事呀!

    回覆刪除