2011年9月19日星期一

冬菇栗子炆雞

        今日喺街市度見到有栗子賣,即刻諗起整栗子炆雞,於是就走去雞檔買雞,買隻芝麻雞都只不過係 $28,真係抵食!


        星期三嗰日買嚿豬腱同瘦肉煲雪梨,嘩,嗰兩嚿咁嘢,真係貴到喊,嚿豬腱只係得手掌咁大 ( 唔計手指 ),賣 $15;瘦肉就仲離譜,只係得半隻手掌咁大,賣 $11,加埋都已經成 $26 喇,汆完水之後就更加大縮水啦,真係買隻雞食好過囉!以前過時過節先會有雞食,依家,真係隨時隨地都可以食 lu!



今次呢碟栗子炆雞並唔係一般嘅整法,係混合咗無錫排骨
嗰種做法,又加紹酒,又加八角,又加冰糖,所以
味道特別香濃,連老竇都話個味調得好好。


 



材料十足,除咗雞同栗子之外,仲有冬菇同乾蔥頭,香濃惹味。


 



今次醒目喇,留起部份乾蔥頭,煮到一半時先落,
咁就唔會因為炆得太耐而全部溶哂啦!



參考食譜:


乾蔥頭栗子炆雞


無錫排骨


4 則留言:

  1. 落乾葱頭就幾時都咁正架喇!
    [F回覆01/01/1970 08:00:00]F

    回覆刪除
  2. 豬腱係貴架﹐我呢邊街市一細條要賣十幾也歐(不過長過你形容果條)。 乾蔥頭我都鐘意架﹐你碟野望落真係好惹味呀~
    [版主回覆09/19/2011 18:26:00]        咁可能我係 喺 「惠康」買又會比街市貴 啲啦!不過以前媽咪去開超市買,話有冷氣地方賣生肉應該安全 啲,咁所以依家我明知係會貴 啲都會去超市買。         碟雞真係好香蔥頭味同酒味呀!

    回覆刪除
  3. 栗子真係成年都有得賣喎....
    [版主回覆09/19/2011 18:21:00]        係?我屋企附近個街市好似入秋後先有喎!

    回覆刪除
  4. Fatgarfield 肥加菲2011年9月29日 下午10:17

    This looks good!
    [版主回覆09/30/2011 00:14:00]         Thank you!

    回覆刪除