2011年9月8日星期四

無蛋香橙藍莓鬆餅 No Egg Orange & Blueberry Muffin

        今次試吓整個無蛋 muffin,皆因整好之後聽日要帶過去送俾媽咪做生日禮物呀!



材料:
低筋麵粉      90 克
全麥粉          30 克
肉桂粉          1 茶匙

泡打粉          1 1/2 茶匙
鹽                  少許
油                  25 毫升
蜜糖              40 克
乳酪              50 克
鮮橙汁          50 毫升
橙皮茸          1 個橙份量
藍莓              適量


- 將所有粉類先過篩 3 次,之後加入鹽均勻混合。


- 除藍莓外,將其餘材料全部拌勻,之後倒入粉料內,用膠刮輕手拌勻。


- 最後拌入藍莓,然後將麵糊倒入模內。


- 放入已預熱至 180 °C 嘅焗爐內焗 20 分鐘即成。


以上材料份量可做中 size 鬆餅 6 個。



估唔到無蛋都可以焗到咁靚嘅色水喎!呢個 muffin 好香橙味。


 



聽日 Winnie 照舊同我一齊去探媽咪,呢個最靚仔就預咗俾佢。

 


Notes
- 藍莓做好預先洗乾淨,放入冰格雪硬,以防入爐加熱時會爆破。


- 橙汁可用其他飲料代替,如蘋果汁、豆漿或牛奶。


- 要做到鬆散質地,麵糊切勿攪拌過度,一但乾、濕料拌勻就即刻停止攪拌。



        你哋亦都可以喺
Facebook Fans Page 度搵我 o架,我間小店叫做 La Cucina di Kestrel 呀,快啲 click 入去做我個 fans


2 則留言:

  1. 你真係好有孝心哦!我呢边唔比帶嘢食去架....每次只有帶花咋!
    [版主回覆09/11/2011 00:01:00]        咁依家我唯一可以做 嘅就係得咁多咋!         吓,唔俾帶食物去拜祭!?有咩好驚呢?驚先人食完之後整污糟地方咩!! 啲鬼個腦真係未開發!不過最緊要最係妳你份心意呀!

    回覆刪除
  2. 相信你媽咪一定收到仲好開心
    [版主回覆09/14/2011 01:00:00]        多謝妳呀,承妳貴言!

    回覆刪除