2013年5月29日星期三

水羊羹

        反正早前煮咗紅豆餡,咁就可以整個超簡單快手嘅和菓子喇!



材料:
             180 毫升
寒天粉      2
紅豆餡      300
 
- 將水同寒天粉放入煲內,加熱煮滾。

- 邊加熱、邊攪拌,直至寒天粉完全溶解為至。

- 將紅豆餡加入,直至再次翻滾。

- 熄火,將煲座於凍水內,用膠刮不停攪拌至材料變得稠身。

- 倒入容器內,放入雪櫃雪至凝固即成。

整呢個甜品真係超簡單,三兩吓手勢就已經完成,完全無難度。





菓子最好都係自己整,因為可以自行調校
嘅份量,現成嘅真係甜到阿媽都
認得,我咁食得甜都頂唔順呢!




Notes
-
寒天粉可用大菜粉代替。

- 倒入容器前必須將材料攪拌至稠身,否則喺凝固過程中紅豆餡與水會出現分離狀態。

- 可因應個人口味而酌量加糖。

-
紅豆餡做法,可參考《日式紅豆餡》。



3 則留言:

  1. 呢個我都有整, 我一煲紅豆沙就整
    [版主回覆05/31/2013 15:02:03]煲夠啱啱好份量咪唔使諗計消滅佢囉!
    [Mrs. Benz 班太回覆05/31/2013 11:56:15]唔係, 我只係食自己整嗰D, 日本太甜
    [版主回覆05/30/2013 12:50:07]咁妳咪係水羊羹 die hard fans!

    回覆刪除
  2. 寒天粉係乜?
    [版主回覆05/31/2013 15:01:04]其實都係大菜粉,不過日本人叫做寒天,聲稱同大菜係來自唔同嘅原材料,但效果完全一樣。

    回覆刪除
  3. 緊張大師-小女人2013年6月1日 上午7:43

    寒天粉可用大菜粉代替正呀,我只有大菜絲,我呢二日又打算整紅豆蓉,整了三次都吃光,一次我都整成包紅豆了,真係食得咁快,呢個食落有乜感覺,似啫喱定係涼粉既物體
    [版主回覆06/30/2013 23:09:03]咁係嘛,鍾意大菜但又唔鍾意羊羹!
    未聽過!愛玉都唔知係乜味!
    [緊張大師-小女人回覆06/24/2013 11:32:57]有幾奇,總知我就愛大菜糕,涼粉等食物,好早前台灣有罐亞婆胖大海,超好吃似愛玉但現在無得買了
    [版主回覆06/22/2013 21:19:08]妳口味咁奇怪!!
    [緊張大師-小女人回覆06/16/2013 18:37:46]我鐘意大菜但唔鐘意呢個,我食過朋友買來送我的但好怪咁既,點解呢?但真係有點似大菜喎......係我問題
    [版主回覆06/14/2013 01:27:07]其實係有少少似大菜糕,但當然無咁爽口啦!

    回覆刪除