2013年5月17日星期五

南瓜西米布甸 Pumpkin Sago Pudding

買一個南瓜,食足幾餐都食唔完,最後剩低嘅南瓜用嚟整埋布甸,咁就清哂貨喇!






材料:
西米 80
1180 毫升

南瓜肉 120
60
吉士粉
15
粟粉
15
椰漿 60
雞蛋 1



- 先煲滾 1000 毫升水,加入已洗乾淨西米,用中慢火煮 5 分鐘,熄火後冚蓋 10 分鐘。



-
之後將西米過冷河,備用;南瓜肉蒸熟後連水份一齊用叉壓爛成南瓜蓉。



-
雞蛋打開後將蛋白、蛋黃分開,蛋黃用叉打散,加入南瓜蓉、椰漿、吉士粉及粟粉拌勻。



-
將剩低 180 毫升水連同 40



-
將處理好嘅西米同吉士粉漿一齊加入煲內,用慢火邊煮邊攪拌,直至布甸糊煮至稠身。



-
布甸糊勺入焗盅內,將表面略為掃平。



-
蛋白打散,將剩低嘅 20 3 次加入,拂打成 8 成企身嘅蛋白霜。



-
將蛋白霜放入唧袋內,然後唧喺布甸糊表面。



-
放入已選擇燒烤功能並預熱至 140 嘅焗爐內,焗約 15 分鐘至蛋白霜變成金黃即成。


 


以上材料份量可做布甸 3 盅。





化過妝後嘅布甸,賣相即刻加分。











呢個懷舊布甸又有冇鉤起大家嘅兒時回憶呢?







Notes
-
如果唔想加南瓜蓉的話,可用 60 毫升花奶、豆漿或清水代替。



-
可參考《西米處理方法
當中處理西米步驟



- 用浸過水嘅匙羹去掃平布甸糊表面,可避免黏匙。

3 則留言:

  1. 好味咪得囉
    [版主回覆05/18/2013 19:00:34]咁又係,味道至上!

    回覆刪除
  2. 緊張大師-小女人2013年5月18日 下午6:29

    西米布甸無興趣呢,我家買一個南瓜一次可以吃光,所以一個人買東西吃就比較煩,吃幾餐才可以用完.
    [緊張大師-小女人回覆06/02/2013 21:35:34]一樣啦,所以唔可以咁做,不會馬上就死但生病或有事就唔好啦
    [版主回覆05/27/2013 00:05:05]哦,我諗我估到妳講嗰個理論,情況同用電熱水壺一樣,長期煲住加熱會越整越多致癌物質,因為水裡面有硝酸鹽 / 亞硝酸鹽,但我又睇過報道話,如果用一個超強濾水器的話,咁就唔怕煲喎!
    [緊張大師-小女人回覆05/24/2013 11:04:34]專家發現湯隔夜基本上都無益無營養但我媽省家唔好浪費都會食的,但又放在煲滾番熱佢點知原來會有致癌物質,講了好多比人知但無乜應同,現在媽媽好乖唔飲隔夜,始於年紀咁大食多些新鮮食物啦,後生仲捱唔夠咩?要身體好就一定要咁做,所以你蒸熱都好千其唔好滾呀.
    [版主回覆05/21/2013 15:57:04]我通常將盅飯放入飯煲內加水燉熱,上面放個蒸架同時蒸埋餸囉!有啲餸唔方便蒸的話就用微波爐叮番熱,湯就多數放入微波爐。點解湯唔好上火加熱呢?
    [緊張大師-小女人回覆05/19/2013 14:09:43]你弄熱食物最好用蒸喎,咁健康好多,隔夜一天都可以接受,但唔好在受火去整熱無乜營養啦,特別係湯,食都要食得健康為上
    [版主回覆05/18/2013 19:04:51]係囉,所以我習慣一次過買料煮兩餐,方便買料之餘,反正我又夜返,返到屋企又攰,都唔願煮㗎啦,咪食隔夜餸囉!不個今次買成個南瓜又真係多咗啲,平時我都係買開咗邊嗰啲,不過今次係菜檔阿姐話開咗邊嗰啲無個靚,叫我買細隻成個會比較好,咁人家咁有心我無理由唔領情㗎!

    回覆刪除
  3. 我噚目買咗南瓜...
    [版主回覆05/21/2013 15:51:36]留起少少試整啦!

    回覆刪除