2016年10月23日星期日

咖啡香蕉雪糕

        呢個所謂雪糕,但其實係完全無奶類製品,材料好簡單,只係得香蕉同咖啡粉。個食譜係老表 share 俾我,係來自一個營養師嘅食譜。
 
 

材料:
熟香蕉             2
即溶咖啡粉      2 湯匙

- 香蕉切片,用膠盒裝住放入冰格雪至結冰硬身。

- 將已冰硬嘅香蕉片放入攪拌機內攪打成香蕉蓉。

- 加入咖啡粉,再次攪打至所有材料完全混合。

- 將混合物倒入膠盒內,放入冰格雪一個鐘。

- 用叉將混合物翻鬆,再雪一個鐘。
 
- 重覆上述步驟 3 4 次,然後雪至完全硬身即可。



香蕉片一定要雪至冰硬,我自己就雪過夜。






混合物剛攪打好時比較淡色同軟身,如果想食
軟雪糕質地的話,已經可以即食喇!






由於我用嘅係炭燒咖啡,所以味道偏苦,連超甜
香蕉味食唔道,再整的話要減少份量
或改用較淡味嘅咖啡粉。






        我屋企附近間超市賣嘅香蕉其實都係完整一疏咁賣,但都唔明啲人點解硬係鍾意摵開嚟買,攪到長期都一大堆單隻香蕉!好彩我自己唔太介意,撞啱有呢類單隻香蕉裝成一盒咁賣的話,我就一定會揀呢款嚟買,因為平好多㗎,反正又唔係爛,而且返到屋企我都係會逐隻剪開,費事到熟透嘅時候,摘其中一隻嚟食時就會殃及池魚,連其他都跟住甩埋。
 
 
 
 
 
 
Notes
- 雪硬香蕉都幾難攪打得到,所以要邊打邊略攪拌,亦都要留意香蕉片盡量唔好切得
  太厚,否則仲難打成蓉。
 

沒有留言:

發佈留言