2010年6月21日星期一

屋企好大風呀!!

        夏天我屋企勁熱就係人都知,因為西斜呀嘛!究竟熱到點呢:

- 夜晚十一、二點摸吓幅牆都仲暖嘅。

- Winnie 喺我屋企整曲奇時嗌哂救命,因為個麵糰拎出嚟無幾耐已經熱到瀉哂,根本
  成唔到形。


- 諗住拎嚿牛油出嚟放軟,點知都唔駛一個鐘就已經幾乎溶咁滯!

- 擺喺櫃入面嘅乾貨成日都變壞、"吽" 蟲,試過好耐之前媽咪發現啲杭菊溶哂,變
  液體!


        係咪好驚呢!!不過話時話,好多時又會勁大風喎,好鬼死涼,連 Lily 星期六嚟上堂時都話,我呢度大風到可以玩 wind surf。唔知係咪因為香港夏天多數吹西南風呢?有幾大風?睇吓下面呢幅四格漫畫就知喇:


咗兩件衫喺客廳,可以不停吹到咁樣!




 



喺客廳窗邊影開相見出邊天朗氣清、風和日麗,醒張窗外靚景相
同大家分享啦!我屋企係望住賽馬會個騎術學校,前面係
射箭場,草地上一個個用藍色套套住果啲係
箭靶嚟!個景係咪靚到可以
要嚟做 puzzle 呢!













 

5 則留言:

  1. 嘩~~~ 綠油油~~ 望望窗人都醒神d!! s
    [版主回覆06/22/2010 01:05:00]        無錯,又開揚、又舒服!不過自 己對 咗 呢個景咁耐又唔覺得係咩一回事呀!

    回覆刪除
  2. 嘩...熱成咁,真係好彩無上你屋企坐hahaha
    [版主回覆06/22/2010 01:03:00]        攪錯呀,你性格分裂 o架, 喺 facebook 同 喺呢度講 嘅 嘢完全相反 o架!

    回覆刪除
  3. 有 view 添呀....你就正喇!
    [版主回覆06/24/2010 00:41:00]        咁都要多得我父母買呢間樓我先有咁正 嘅 view 囉!

    回覆刪除
  4. WAKAKAKAKAAK
    我果陣唔知嘛,以為好涼,咁你話原來好熱,咁我咪講第二句囉..<--依D叫識執生,醒目呀,你好應該讚好啦!!XDD
    [版主回覆06/24/2010 00:43:00]        OK!!         「Kestrel 對 Vincent 嘅 回應讚好!」         咁得未呀,老細!!??

    回覆刪除
  5. 又熱..又大風..一個優點一個缺點   但有個咁綠油油既view心情都好啲喇
    [版主回覆06/24/2010 00:47:00]        王木木妳講得無錯呀,真係好矛盾!         因為西斜 嘅關係,黃昏時仲見到個 "咸蛋黃" 落山 o添呀,咁就唔單只綠 油油,仲好金黃呀!

    回覆刪除