2014年8月23日星期六

彩色雜菜沙律

        blog 時成日都睇到好多 blog 友話紅菜頭點好食法,味道點甜法,但我自己都唔係好食到甜味,可能係因為我都只係用嚟煲湯,未試過就咁食,而且煲完湯又唔覺得啖湯特別甜,所以早幾日就買咗個紅菜頭返嚟整沙律,一於試試原味係點。
 
        以前我都好少買紅菜頭,因為覺得好貴,起碼要 $10 斤,嗰陣時買斤菜芯或者學斗白菜都只係 $6 斤左右。但依家買斤菜閒閒哋都 $12 斤,但紅菜頭都依然係賣 $10 斤,相比起上嚟就變得唔覺好貴!今次我將紅菜頭切粗粒後放滾水內略煮至微微軟身,味道果然好清甜,同我之前食嘅湯渣完全係兩回事,而啲菜葉就有少少似莧菜味道。
 
 
咗紅菜頭整之外,沙律材料仲有翠玉瓜、南瓜、車厘茄、
洋蔥紅蘿蔔、生菜同黑橄欖,用油醋汁撈好就食得。






根據整炒粒粒嘅經驗,即使每樣材料買少份量,最後整好
都會變成一大碟,所以今次整沙律每樣材料
買個 Q size,但都食咗三餐哦!





另一餐我就用千島醬做沙律汁,再配件彩椒 scone
 
 

 

8 則留言:

  1. 我大鄉里,原來南瓜和翠肉瓜都可以生。
    紅菜頭我喺"志蓮淨苑"食過一個前菜,佢地就係用紅菜頭切幼絲撈沙律醬,淡淡的嫣紅色,又靚又好食,我都有整過呀。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我呢很沙律啲翠玉瓜同南瓜係汆過水㗎!不過其實兩樣都真係可以生食,之前我整南瓜泡菜咪係無煮過囉,同埋近排素食者好興用翠玉瓜刨成絲當麵食,同樣係未煮過㗎!
      http://programme.rthk.hk/rthk/tv/programme.php?name=tv/foodwise&d=2014-04-09&p=6172&e=257659&m=episode

      刪除
  2. 我用很少水煮紅頭菜,貴精不貴多。 你烚完的水可以飲埋去架。 我的西人朋友用蒸的方面,D水都飲堆呢。

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實呢個沙律裡面好多材料我都有汆水,所以之後煲水已經變成湯,我加咗味噌落去做湯底煮麵哦!

      刪除
  3. 個沙律嘅配搭好吸引呀!我通常食紅菜頭嘅嘢都係街食,未試過自己整呢:P

    回覆刪除
    回覆
    1. 自己整紅菜頭都唔會好煩,妳都可以一試呢!

      刪除