2015年8月23日星期日

最細數額的支票

        早前搭巴士去老友屋企時,無端端被扣咗車費,不嬲都有接駁轉乘優惠,唔使額外再扣車費㗎嘛,於是走去八達通讀卡機度 check 清楚,發覺都無超出規定時限,所以返到屋企即刻 send e-mail 去巴士公司查清楚及跟進,萬一係我張卡出問題的話,就趁八達通公司呢排開始換新卡,走去換過咗新卡。
 
        後尾巴士公司回覆,原來係車長當日攪錯咗行車方向,收費機撳錯了回程方向,所以我就享用唔到個轉乘優惠,巴士公司最終將收多車費出支票補番俾我。
 
呢張 cheque 係我暫時收過銀碼最細嘅一張囉!


2 則留言:

  1. 我都會 claim。 英國人都唔積極 claim 架, 所以有很多團體鼓勵市民向地鐵火車公司 claim。

    回覆刪除
    回覆
    1. 如果個個市民都唔 claim 的話,咁咪益哂間公司!同埋唔反應的話,問題可能一直都未被發現,無法改善呢!

      刪除