2010年5月21日星期五

佛誕快樂!

        今日係佛誕,喺呢度同各位佛教徒朋友、佛教徒 blog 友講聲:佛誕快樂,阿彌陀佛!




之前佛誕日,我都會同媽咪去蝴蝶灣望海觀音度浴佛,今年都照舊,
朝早教完 Ryan 之後就直接出去浴佛


 



每年嘅佛誕都天公造美,唔會落大雨,亦唔會好猛太陽,好舒服。


 



望海觀音內嘅紀念品攤位。


 



如果無記錯的話,媽咪話俾我聽,佛陀出世時就係咁樣 "指天篤地"。


 



到我浴佛啦!我專登請其中一位師兄幫我影相留念。


 



浴完佛之後就放低一封利是作為添香油及維持道場管理開支。


 



噚日出去大角咀社區中心教琴前,專登去咗旺角花墟買荷花
返屋企供佛,$25 / 3枝,合理吧!


 



原來花墟啲花都真係幾平,見到啲玫瑰都只係 $20 - 35 / 1扎,真係無諗過
會係咁平,一直對佢嘅印象都係勁貴,因為我只係逢母親節、
情人節時喺電視聽到 "行情",嘅日子,
梗係貴到阿媽都唔認得啦!


 



既然咁平,咁就順便買扎送俾媽咪啦!咁大個仔都係第一次買玫瑰咋!
我好鍾意呢隻顏色呢!


 



唔識插花呀,求求其其、高低錯落咁插咋!


 



唉,早知啲花原來可以平到咁,我就一早買嚟送俾媽咪啦!
雖然媽咪依家唔可以親手接過我送俾佢嘅花,
但我知道佢一定感受到我呢份心意嘅。


 



 


        你哋亦都可以喺 Facebook Fans Page 度搵我 o架,我間小店叫做 La Cucina di Kestrel 呀,快啲 click 入去做我個 fans


2 則留言:

  1. 今日原來係今年最熱一日呀 ,我去行山都熱到冇命,幾乎中暑添......最主要冇風 ,好焗.....
    花墟平日好多花都好便啦 ,係節日先吊高黎賣咋 , 你咁有心買香檳玫瑰送俾你媽咪 ,佢一定收到仲會好鐘意既.........
    [版主回覆05/21/2010 23:42:00]       原來今日係今年最熱 嘅一日呀!我去完浴佛,跟住去街市買 餸,仲 去超市買 咗包 10kg 米,拎到返屋企熱到成身汗,即刻走去沖涼呀!         呢隻叫做香檳色呀,我唔知道呀,淨係覺得好靚咪買囉!希望媽咪都鍾意啦!

    回覆刪除
  2. 真係孝心呀,  我雖然冇宗教信仰, 但都幾欣賞佛教的.
    [版主回覆05/25/2010 03:07:00]        我成世人最錫就係媽咪 o架喇!         佛教比較 "親和",而且講求大智慧。

    回覆刪除