2010年5月17日星期一

櫻花綠茶好好飲呀!

        今日沖咗明仔送俾我果包櫻花綠茶嚟飲啦,真係好香濃呀!而且茶葉本身都好靚,仲見到有片片櫻花瓣,好好 feel 呀!



真係好似明仔咁講,沖咗幾次都仲好濃味呢!



淡粉紅色果啲就係櫻花瓣喇!



        你咪以為我呢套全透明嘅杯碟係專登買嚟沖花茶呀,其實佢係件 "古董" 嚟 o架,我諗閒閒哋都有七、八十年歷史啊!好耐之前我同媽咪一齊去探伯伯、伯娘時,伯伯話執嘢果陣,搵到呢套透明茶杯碟,佢話要交番俾媽咪,因為其實佢係我婆婆以前用開 o架,不過佢走咗之後,就一直由伯伯 keep 住,咁果陣搵得番出嚟就自然會交熏俾媽咪。我當時見到都好鍾意呀,心諗,乜果陣都有啲咁靚嘅茶具!?同時亦諗都諗唔到,到依家我寫 blog 時,又啱用嚟影相,效果仲唔錯 o添!


        喺呢一刻,我個 blog 度有我嘅文字,有媽咪嘅靚相,仲有婆婆以前用過嘅茶杯,哋卒之可以 "三代同堂" 喇,好開心呀!  對於一般人嚟講,三代同堂可能係好普通嘅事,但對於我媽咪嚟講,絕對係一個奇蹟,包括我自己都係咁諗!



        你哋亦都可以喺 Facebook Fans Page 度搵我 o架,我間小店叫做 La Cucina di Kestrel 呀,快啲 click 入去做我個 fans


3 則留言:

  1. 真係好珍貴既茶具, 你要好好地保存呀.......以前好多野既質地都好過依家多多聲啦......
    如果係水晶既 ,就更加正呀......
    [版主回覆05/18/2010 00:08:00]        係呀,我好小心 o架啦!上次我打爛 咗個 玻璃盅 ,個心好唔舒服呀 !

    回覆刪除
  2. 哈哈~好野!!我d茶葉可以用係古董杯到
    你鍾意就好了,真係沖多幾次都仲好出味,keke
    [版主回覆05/18/2010 00:25:00]        係呀,真係好正,同埋沖完之後 啲茶 葉好靚,好嫩綠呀!         都要再次多謝你送俾我啦!

    回覆刪除
  3. 一個古董茶杯, 貫通了一家人的關係, 飲啖茶都香d.
    哇, 呢個古董好新潮呀!
    [版主回覆05/19/2010 15:43:00]        係呀,我表舅父拎出 嚟時 ,我仲以為佢嫌新潮唔用咋!點知原來係我婆婆 嘅!

    回覆刪除