2010年5月14日星期五

Ryan's Birthday Cake

        上次學生 Ryan 個妹妹 Rylie 滿月時,我整字母香蕉小蛋糕送俾佢,點知有人即刻呷醋呷到出哂面,話我做乜要整蛋糕俾妹妹唔整俾佢,仲話要我整個大蛋糕送番俾佢 o添!咁我就話,如果佢以後上堂聽話,又肯練琴的話,我就整個大蛋糕俾佢。


        老實講,其實 Ryan 呢段時間都唔算太乖,都係懶練琴,理應唔會整蛋糕送俾佢,不過見上次佢又送咗個掛飾俾我,咁我就送番個蛋糕俾佢做生日禮物,當係回禮啦!佢今個禮拜日生日呀!所以之前我整果個芒果慕斯蛋糕其實係今次嘅預習嚟 o架!




今次個蛋糕面加咗層芒果啫喱,賣相即刻唔同哂!


 



        點呀,你哋覺得個蛋糕靚唔靚呀?驟眼睇就幾靚嘅,但係其實都仲有好多瑕疵 o架,有待改進呢!不過,今次呢個蛋糕就比上次果個有改善,都係多得我嘅 "御用糕餅顧問" 明仔,佢教咗我幾個好實用technique,真係好好多!所以每次我要整一啲對我嚟講有一定難度嘅蛋糕時,我都一定會事先請教佢,費事到時勁失手兼浪費食材。今晚我教緊 Ryan 時佢都有打電話俾我,問我個蛋糕掂唔掂,我就好開心咁同佢講:「掂呀!」不過佢聽到有琴聲,知道我教緊琴,所以佢話遲啲先再傾,所以我未同佢講聲多謝,好啦,就趁依家喺度同佢講聲:「多謝你呀,明仔!」



        第一次玩朱古力轉印紙,我專登揀五線譜圖案 o架,不過張轉印紙有啲 "花",同埋份樂譜係倒轉嘅,無辦法啦,佢哋唔係音樂人,唔識睇呢份 "譜" o架啦,哈哈!!原來轉印紙都唔易整得靚,你睇吓塊朱古力有 "崩" 位就知啦!


 



你睇呢隻 Ryan 幾識擺 pose,趴喺度影都俾佢諗到
Ryan,happy birthday!! 


 



上次俾 blog 友毛豆 "嚇一嚇" 我之後,即刻買過個新模,但原來呢個新模
差少少先夠 6 吋,所以有料用剩,啱好夠整兩杯細 mousse。




        你哋亦都可以喺
Facebook Fans Page 度搵我 o架,我間小店叫做 La Cucina di Kestrel 呀,快啲 click 入去做我個 fans


2 則留言:

  1. 唔使客氣,成功左就好啦~仲整得好好添~keke
    [版主回覆05/15/2010 00:30:00]        遲 啲再整大 嘢時再要請教你呀!

    回覆刪除
  2. 好掂又好靚既生日蛋糕呀 ,happy b'day to Ryan 呢次安樂哂啦 .......
    我都覺張古力譜怪怪地啦 ,原來調轉左都有既 ,唔係路既都.......回水啦要......定係佢呢張係錯版呢 ,係你就發達啦.......
    我唔係嚇你喎 ,金屬甩色真係可大可小啦.......
    [版主回覆05/15/2010 21:38:00]        妳唔好讚我啦,真實睇個蛋糕其實好多 "缺陷" o架,妳見到實彈到一文不值!!         咁我寧願張轉印紙係錯體,都唔要佢回水啦,咁我就發大達喇!         今次完全無甩色喇,先頭都仲俾妳嚇死 o架,買完返 嚟妳仲話我唔 買好過買,幾驚呀!好彩無事咋!咁個舊圈我會用 嚟整 啲要包牛油紙 喺圈內 嘅時候先用,好似整 brownie 咁囉,因為始終佢係足 6 吋呀!         遲 啲得閒掟上 嚟俾妳睇 吓新舊模究竟有咩分別!

    回覆刪除