2010年5月23日星期日

迷迭香杏仁片鬆餅 Rosemary Almond Muffin

        見好耐都無整過 muffin 喇,今日就跟食譜《日嚐甜品》整個迷迭香杏仁片鬆餅。


        佢之所以能夠吸引到我整,完全係因為有香草喺裡面,我咁耐都未試過焗鬆餅落香草,見咁過癮咪試吓跟住做囉!



材料:
橄欖油          70 克
黃糖              50 克
鹽                  1/8 茶匙

奶                  40 克
雞蛋              2 隻
全麥粉          100 克
低筋麵粉      40 克
泡打粉          1/8 茶匙
乾迷迭香       2 茶匙
杏仁片           40 克
蜜糖               適量


以上材料份量可做直徑 2 吋鬆餅 6 個。


食譜係嚟自 Anita & Sanny @ Jam Bakery 嘅《日嚐甜品》。



 


- 杏仁片放入180 °C 嘅焗爐內焗約 8 分鐘至香味焗出。

- 雞蛋拂打成蛋液;所有粉類過篩 3 次。


- 將糖分次加入蛋液內,拂打均勻至糖溶。


- 加入奶及橄欖油拌勻,之後將粉類篩入,混合好。


- 最後加埋香草及杏仁片拌好,倒入鬆餅模內,放入已預熱至 180 °C 嘅焗爐內焗
 
25 分鐘至熟。


- 出爐後趁熱掃上蜜糖即成。




咗蜜糖喺面,果然別有一番風味 。 讚好!


 



因為聽日約咗 Gordon、Winnie 同明仔一齊去探 Li Kien,順便見 BB,
所以我就刻意整呢啲 mini muffin 拎去同大家分享,一邊傾偈一邊食。 


 



其中一個就係我今晚嘅晚餐呀!



Notes:
- 原食譜係用牛油溶液;奶亦可用豆漿代替,甚至用水都無問題。


- 想做出鬆軟好食muffin,就要避免麵糊過度攪拌,導至起筋。


- 因杏仁片比較薄,焗香時候要小心過火焗


        你哋亦都可以喺
Facebook Fans Page 度搵我 o架,我間小店叫做 La Cucina di Kestrel 呀,快啲 click 入去做我個 fans


4 則留言:

  1. 你下次試下用薰衣草整曲奇 ,絕對普羅旺斯風味
    [版主回覆05/24/2010 01:54:00]        " 絕對普羅旺斯風味 "         即係咩 style?不過我唔係咁鍾意薰衣草 "朕" 味!

    回覆刪除
  2. 好靚嘅muffin
    [版主回覆05/26/2010 19:00:00]         多謝妳 Helen!

    回覆刪除
  3. 我都未試過香草muffin喎...之前試過薰衣草蛋糕就好抗拒喇....
    [版主回覆05/26/2010 19:01:00]        薰衣草我都頂唔順呀!

    回覆刪除
  4. 法蘭西史打路
    [版主回覆05/26/2010 19:03:00]        乜妳越講越深奧,越講我越唔明!

    回覆刪除