2010年5月12日星期三

我只可以隔岸觀火,好無奈!! : (

        點解最近幾個好朋友都咁唔開心,見到你哋唔開心,身為朋友嘅我,我都幫唔到你啲乜嘢,個心都好唔舒服!!


        可能你哋會話,唔好為咗你哋而攪到自己唔開心,但係我份人就係咁,真係好多嘢都放唔低。媽咪以前都鬧過我,佢見到我為咗頭家攪到自己好辛苦,佢話我做乜樣樣嘢都要攬哂上身!!


        記得當年喺媽咪最辛苦、最痛苦嘅一段時間,我其實真係無乜嘢可以幫到佢,只有喺佢身邊陪住佢,睇住佢捱苦,乜都做唔到。仲記得媽咪有次同我講,叫我幫吓佢,等佢唔駛咁痛,但我話俾佢聽,我無專業知識,我唔敢亂嚟,佢就同我講咗一句:「我依家咁辛苦,你哋都幫唔到我,我好無奈!」我聽完之後,真係好心痛、好難過,我依家諗番起都好傷心,眼淚直流!果種痛法,未經歷過嘅人係完全唔會明白,完全唔會感受得到!當你睇住自己最錫、最緊嘅人喺度捱痛、受苦,但自己就一少少都幫唔到,心裡面真係好難受,我寧願辛苦果個係我!


        喺六道輪迴中,當然做番 "人" 就係最好啦!但係其實佛家係主張了脫生死,跳出六道輪迴先至係真正唔駛再受苦,亦即係 "耶穌教" 所謂嘅 "得永生"!做人淨係有七情六慾呢一樣就已經夠你受,尤其係我呢類咁感性、咁有藝術家脾氣嘅人,真係一生人都唔知要死幾多次!!


        好友們,你哋要堅強面對,雖然我真係幫唔到你哋,但心裡面係默默咁支持你哋,撐你哋,希望你哋快啲走出黑暗,重見曙光!我會永遠撐你哋 o架!


1 則留言:

  1. 男子漢要拎得起 ,放得低..........樣樣野背上身 ,但唔識放低既 ,最終壓到自己都抖唔到氣  ,連原本做到既都無能為力 , 咁樣完全唔係理性做法......你要學下啦.......
    人生根本有太多無奈 , 咁樣先會有動力去盡力做好 , 但凡盡左力 ,結果如何都唔使太過計較 , 但求問心無愧......亦都不枉此生了......
    [版主回覆05/15/2010 00:16:00]        係呀,對我 嚟講, "放低" 真係我一生都要學 嘅課題!!希望到臨走最後一刻我可以做到啦!         多謝妳,毛豆!

    回覆刪除