2010年8月26日星期四

好心寒、好痛心!

        我一向都好少睇電視,所以今次菲律賓呢單嘢我都唔係知道得咁詳細,只係從網上新聞得知一二。


        噚日搭火車去 Louisa 屋企時,一路不停咁睇住有線新聞重複嘅報道,真係覺得好心痛、好唔舒服,全程一直喺度喊!所以今朝食早餐,睇番噚日份報紙時,我刻意避開哂所有關於呢嘅篇幅,唔想睇到個人唔開心,影響情緒。呢兩日做早、晚課時,我都有將功德回向俾果幾位受害者,希望佢哋可以安息,往生靜土,早登極樂!


        因為自己嘅信仰關係,我會信因果。


        今天所受嘅果,皆因昨天所種嘅因;
       
今世所種嘅因,將會係下世嘅果。


        如果今世得到善果,皆因前世種下嘅善因;
        同樣,今世得到惡果,亦係前世種下嘅惡因所致。


        所以,如果發現自己今世事事未能如意,就有生之年盡量多做好事,種下善因;如果想下世事事如意,就請今世及時行樂,為下世種下善因,下世必得善果。


        阿彌陀佛!


1 則留言:

  1. 向死難者致哀,寄望生還者要堅強活下去,早日康復....
    [版主回覆08/29/2010 21:47:00]        但願如此,希望佢 哋都做得到!

    回覆刪除