2010年8月21日星期六

榛子咖啡慕斯 Hazel Nut Coffee Mousse

        Margaret 呢個榛子咖啡 mousse 想整好耐㗎啦,因為有我鍾意嘅咖啡同榛子,兩樣材料擺埋一齊,真係香到震!!
 
         今朝 Lily 嚟上堂時,我俾咗個佢食,佢食第一啖已經勁嗌 "好正",梗係啦,佢係一隻 "咖啡精",我知佢實鍾意食!原本佢叫我整咖啡雪糕,不過我諗住啱啱整完雪糕,況且我又想整呢個好耐,咁咪順理成章整咖啡 mousse 囉!
 
 
 

材料:
榛子粉      40
              80
雞蛋          3

魚膠粉      1 1/2 茶匙
凍水          2 湯匙
咖啡酒      2 湯匙
咖啡粉      1 湯匙
熱水          1 湯匙
淡忌廉      360 毫升


- 榛子粉放入焗爐內,用 160 °C 焗約 3 - 4 分鐘至香,攤凍後加 30 糖拌勻。

- 雞蛋將蛋白同蛋黃分開;魚膠粉加凍水拌勻,座熱水溶解;咖啡粉用熱水溶解。

- 蛋白用電動打蛋器打至起泡,之後加入 50 糖座熱水打至企身,放入雪櫃保
 
持冷凍。

- 蛋黃與咖啡溶液及咖啡酒混合,座熱水打至顏色轉淡及企身。

- 將魚膠溶液倒入蛋黃漿內混合好,之後加入榛子粉拌勻。

- 淡忌廉打至 6 成企身,將蛋黃混合物加入,拌勻,最後再將打起蛋白拌入。

- 食譜係參考自香港電台網頁《美味 DIY 》。
 
 
 

之前整 mousse 都只係用 cream,今次呢個食譜就有用到打起蛋白,
所以我就更加有興趣試整,因為之前淨用 cream 整嘅 mousse
口感我唔係咁 buy,同我之前食過果種感覺好唔同,後來
同明仔傾開呢個問題,佢話我食過果種 texture
應該係用蛋白整,所以今次 Margaret 呢個
食譜,正好可以俾我印證一下。
 
 
 
 
 
 
無錯喇,我就係想要呢隻口感喇,yeah
 
 
 
 
 
 
Notes
-
原食譜係用烘焗過嘅原粒榛子加糖,放入攪拌機內打成榛子粉。

- 原食譜係放上冰格雪過夜至硬身,不過我驚成品雪硬之後又係似雪糕,所以就咁
 
放下格雪凍算數,想試吓真正 mousse 嘅綿密口感 

- 若蛋白有些少軟化的話,可用電動打蛋器再攪打幾下直至再次企身。

- 淡忌廉要保持冷凍先可以容易打起。
 
- 脫模時,可用火鎗燒一燒慕斯圈,或者用浸過熱水嘅毛巾包住慕斯圈一陣,就可
 
以輕易脫模。
 
 



沒有留言:

發佈留言